تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 1961

فرانسه قهرمان هندبال المپیک شد

فرانسه قهرمان هندبال المپیک شد

به گزارش ایسنا، در پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو مسابقه فینال هندبال میان دو تیم فرانسه و دانمارک انجام شد. فرانسه قهرمان المپیک لندن  با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید و قهرمان شد. در المپیک ریو نیز فینال مسابقات هندبال میان دانمارک و فرانسه بود که در نهایت دانمارک به عنوان قهرمانی

به گزارش ایسنا، در پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو مسابقه فینال هندبال میان دو تیم فرانسه و دانمارک انجام شد. فرانسه قهرمان المپیک لندن  با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید و قهرمان شد.

در المپیک ریو نیز فینال مسابقات هندبال میان دانمارک و فرانسه بود که در نهایت دانمارک به عنوان قهرمانی رسید.

پیش از این نیز دیدار رده‌بندی میان تیم‌های مصر و اسپانیا انجام شد و تیم  اسپانیا با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به برتری رسید تا به مدال برنز برسد. 

در المپیک ریو آلمان توانسته بود با برتری در دیدار رده‌بندی مقابل لهستان مدال برنز را برگردن بی‌آویزد.

مرحله گروهی مسابقات هندبال بازی‌های المپیک توکیو از دوم مرداد آغاز شد. در این مسابقات ۱۲ تیم در غالب دو گروه (آلمان، اسپانیا، فرانسه، نروژ، آرژانتین و برزیل در گروه A و دانمارک، پرتغال، سوئد، مصر، بحرین و ژاپن) با هم رقابت کردند و در پایان دور مقدماتی چهار تیم اول هر گروه یعنی فرانسه، بحرین، آلمان، مصر، سوئد، اسپانیا، دانمارک و نروژ به دور اصلی رسیدند که فرانسه، مصر، اسپانیا و دانمارک به نیمه نهایی راه یافتند. فرانسه و دانمارک به فینال رسیدند و مصر و اسپانیا هم در دیدار رده‌بندی رقابت کردند. با این نتیجه فرانسه قهرمان و دانمارک نایب قهرمان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.