تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
کد خبر : 2081

فراخوان گردان‌های حزب‌الله عراق برای مشارکت گسترده در انتخابات اکتبر

فراخوان گردان‌های حزب‌الله عراق برای مشارکت گسترده در انتخابات اکتبر

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات پارلمانی ساختار دولت و رویکردهای اصلی کشور را مشخص می‌کند و همگان حق دارند در آن مشارکت کنند و کسی را که مناسب است انتخاب کنند و برحسب مواضعشان بدون تجاوز به دیگران به او امید داشته باشند. در

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات پارلمانی ساختار دولت و رویکردهای اصلی کشور را مشخص می‌کند و همگان حق دارند در آن مشارکت کنند و کسی را که مناسب است انتخاب کنند و برحسب مواضعشان بدون تجاوز به دیگران به او امید داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: ما بی تردید در برگزاری انتخابات و با عنوان نامزد انتخابات یا در مناصب اجرایی دولتی شرکت نخواهیم کرد. ما از افراد درستکار حمایت می‌کنیم و موضع واحدی نسبت به همگان داریم.

در این بیانیه آمده است: تمام ائتلاف‌ها و لیست‌های نزدیک به ما که شناخته شده هستند از احترام و تقدیر برخوردار هستند و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم. برخی از برادران استعفا دادند تا جنبش سیاسی برای ورود به انتخابات تشکیل دهند و این‌ها بخشی از این لیست‌ها هستند و تنها نیستند. ما هیچ کسی را به نیابت از خود مسئول نکردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: وظیفه شرعی و ملی ما مشارکت گسترده در انتخابات است. ما از رسانه‌ها و رهبران جامعه می‌خواهیم مردم را به این مسئله ترغیب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.