تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 22169

عینک طبی آفتابی چند کاره

عینک طبی آفتابی چند کاره

پیدایش عینک طبی به قرن سیزدهم میلادی در اروپا بر می گردد. آنچه که مشخص است، این است که در طی سال ها عینک ها و همچنین عینک طبی تغییرات زیادی کرده است. جدا از تغییرات در شکل و سایز عینک ها، فریم آن ها نیز دچا تغییراتی شده است. به عنوان مثال، فریم عینک

پیدایش عینک طبی به قرن سیزدهم میلادی در اروپا بر می گردد. آنچه که مشخص است، این است که در طی سال ها عینک ها و همچنین عینک طبی تغییرات زیادی کرده است. جدا از تغییرات در شکل و سایز عینک ها، فریم آن ها نیز دچا تغییراتی شده است. به عنوان مثال، فریم عینک های طبی قدیمی، بیشتر از جنس چوب و فلز بود، اما با پیشرفت علم و پیدایش مواد های جدید چون سیلیکون و پلاستیک، قاب عینک ها بیشتر به سمت استفاده از این مواد سوق داده شده است. زیرا علاوه بر زیبایی و رنگ های متنوع وزن سبکی نیز دارند که دیگر وزن آن ها گوش و بینی را اذییت نمی کند.

یقیناً هر نوع عینکی نیاز به مراقبت دارد. قطعا در هنگام خرید عینک طبی، عینک را با کاور آن به شما تحویل می دهند، اما این کاور به علت نداشتن استحکام برای نگهداری عینک، در مقایسه با جعبه عینک چندان مناسب نمی باشد. بدین رو استفاده از جعبه عینک به جای کاور، پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است که در هنگام خرید جعبه عینک باید به ابعاد و جنس جعبه توجه نمایید. ابعاد جعبه عینک طبی باید طوری باشد که عینک به طور کامل در آن قرار گیرد به طوری که فشاری بر آن وارد نشود. طرح و رنگ این جعبه ها ظرافت و زیبایی خاصی به محصول می دهد لازم به ذکر است که با خرید از سایت آراد برندینگ میتوانید خریدی دلنشین را تجربه کنید.

عینک طبی چند کاره

معمولا برای اینکه بتوان شکل عینک را تغییر داد یا از رنگ های مختلف در اجزای فریم عینک طبی، آن را از پلاستیک می سازند که در آن بجای استفاده از پیچ از اجزایی استفاده می کنند که می تواند در محل چفت شود. این ویژگی موجب انعطاف پذیری عینک طبی می شود و از احتمال شکستگی را کاهش می دهد. امروزه عینک طبی علاوه بر خدمات درمانی که دراد در صنعت مد و فشن نیز جایگاه ویژه ای دارد و از آن به عنوان یکی از اکسسوری های روزمره استفاده می کندد. در صنعت مد و زیبایی تلاش بر این است که قاب ها را مناسب با لباس، کفش و یا کیف خود انتخاب کنند. در طی سال ها سبک های بدون فریم عینک طبی به عنوان یک روش متداول و محبوب اسفتاده از این کالا شده است. در سبک های بدون فریم دسته های پلاستیکی به طور مستقیم به لنز متصل می شوند.

پیش از خرید عینک طبی، ابتدا با در خصوص این محصول و انواع عدسی و لنز اطلاعاتی داشته باشیم. منظور از عینک طبی چند کاره عینکی می باشد که می توان با آن هم دور و هم نزدیک را دید. این عینک ها معمولا در نور آفتاب نیز دودی می شنود به دید بهتر در طول روز کمک شایانی می کند. بعضی از افراد ناگریز از استفاده مداوم دو عینک به طور همزمان هستند و مجبورند با توجه به کاری که انجام می دهند عینک خود را عوض نمایند. به طور مثال هنگام مطالعه مطلبی عینک نزدیک بین و هنگام کار های روزمره عینک دوربین را بزنند. معمولا این افراد ، ترجیح می دهند به جای استفاده و حمل دو عینک، از یک عینک چند کاره استفاده کنند. ما به این افراد خرید عینک طبی جند کاره را پیشنهاد می دهیم.

عینک آفتابی طبی

درفصل تابستان استفاده ازعینک آفتابی طبی ضروری و لازم است که در انواع مدل های دخترانه، زنانه، مردانه، ساخته می شود.

در فصل گرما تابش شدید نورآفتاب و اشعه های مضر نیاز به محافظت از چشم را بیشتر می کند.

فرق عینک طبی با آفتابی چیست باید گفت عینک طبی کاملا متناسب با نمره ی چشم شخص و زیر نظر پزشک متخصص تهیه می شود و برای چشم بسیار مناسب و مفید است.

می تواند چشم را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارد هم چنین برای تمام رده های سنی ساخته می شود، به همین علت است که باید فرزند خود را در کودکی به معاینه چشم پزشکی ببرید تا از سلامت چشم او کاملا اطمینان پیدا کنید.

چشم ها یکی از مهمترین اعضای بدن هستند عینک طبی آفتابی برای محافظت از چشم دربرابر اشعه ایکس که بسیار برای چشم خطرناک است تعبیه شده است.

هنگامی که مجبورهستید تمام طول روز بیرون باشید و با تابش مستقیم نورخورشید مواجه شده اید حتما ازعینک آفتابی استفاده کنید.

اگر چشم های حساسی دارید باید استفاده از عینک طبی با تجویز و دستور پزشک پس از انجام معاینه و تعیین نمره چشم باشد انتخاب شکل و مدل فریم یا قالب توسط فرد می باشد.

زیرا چشم حساس ترین نقطه ی بدن است و مراقبت از آن باید به بهترین شکل انجام شود طرح عینک های آفتابی مدل زنانه بسیار شیک و جذاب هستند

تنوع در دنیای عینک سازی بی نهایت است و شرکت های زیادی در این زمینه باهم در حال رقابت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.