تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 20168

علی حسینی: دست پر از قونیه بر می‌گردیم/ ۲ وزنه‌بردار می‌توانند رکوردشکنی کنند

علی حسینی: دست پر از قونیه بر می‌گردیم/ ۲ وزنه‌بردار می‌توانند رکوردشکنی کنند

سعید علی حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره ی اینکه وزنه‌برداران به دلیل اعتراض به امکانات بد، حدود یک ماه در اردوی تیم ملی نبودند و پس از بازگشت به اردو وضعیت آمادگی آنها چگونه بود؟ بیان کرد: وزنه‌برداران به علت مشکلاتی که داشتند نزدیک به یک ماه از اردوها دور بودند و یک

سعید علی حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره ی اینکه وزنه‌برداران به دلیل اعتراض به امکانات بد، حدود یک ماه در اردوی تیم ملی نبودند و پس از بازگشت به اردو وضعیت آمادگی آنها چگونه بود؟ بیان کرد: وزنه‌برداران به علت مشکلاتی که داشتند نزدیک به یک ماه از اردوها دور بودند و یک ماه زمان زیادی است که در خانه تمرین کنند. با اتفاقات مثبتی که افتاد، وارد اردو شدند و اکنون تمرینات را انجام می‌دهند. از لحاظ فنی این برنامه‌ریزی را داریم که وزنه‌برداران را تا بازیهای کشورهای اسلامی، به اوج آمادگی برسانیم. قطعا با توجه به توانمندی که دارند، دست پر از بازی ها بر می‌گردند.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی وزنه‌برداری با چند وزنه‌بردار در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند و چه نفراتی اعزام می شوند؟ گفت: قرار بود ۱۰ نفر اعزام شوند اما بعد کادرسرپرستی جمع بندی که داشت، تعداد را به هشت نفر رساند. در حال حاضر ۱۰ نفر در اردو هستند، البته علی داودی به دلیل بحث تحصیل مرخصی گرفت و اگر تا زمان اعزام، تمرینات خوبی داشته باشد و خودش هم انگیزه حضور در بازی ها را داشته باشد می‌تواند جزو نفرات باشد. تا زمانی که فرصت هست برای معرفی ترکیب نهایی صبر می کنیم و چون ۱۰ نفر ثبت نام نهایی شده اند، مشکلی برای انتخاب نفرات نداریم و از میان آنها، هشت نفری که می توانند مدال بگیرند را اعزام می کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که علی هاشمی از حضور در بازیهای کشورهای اسلامی انصراف داده است یا خیر؟ گفت: هاشمی از قبل برنامه اش برای مسابقات قهرمانی جهان بود. 

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش بینی مدال هم داشته اند یا خیر؟ تاکید کرد: کادرفنی و ریاست قبلی فدراسیون صحبت هایی در مورد اینکه چند مدال طلا و نقره می‌گیرند، انجام داده بودند. ما از ظرفیت و توانمندی وزنه برداران اطلاع داریم. دونفر از وزنه‌برداران توانایی شکستن رکورد جهان را دارند اما با توجه به در پیش بودن قهرمانی آسیا و جهان باید ببینم حمله به رکورد جهان، از لحاظ فنی اختلالی در روند آمادگی آنها ایجاد نمی کند.

او افزود: مصطفی جوادی و رسول معتمدی توان و انگیزه این را دارند که در بازی های کشورهای اسلامی به رکورد جهان حمله کنند. ما به لحاظ فنی شرایط را بررسی می کنیم اگر مناسب بود، می توانند به رکوردها حمله کنند در غیر این صورت این اجازه به آنها داده نمی شود.

نایب قهرمان سابق جهان و بازی های آسیایی در مورد مسئولیت سنگینی که به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان برعهده گرفته است، گفت: تجربیاتی از دوران قهرمانی و مربیگری تیم های پایه دارم که کمک کننده است. از طرفی از تمام وزنه‌برداران تیم شناخت دارم و در این دو سال با آنها در ارتباط بودم و ویژگی هایشان را می شناسم. باور دارم که می توانیم از لحاظ فنی تغییراتی را ایجاد کنیم و وزنه برداران در سلامت کامل، در بهترین شرایط و با بهترین رکورد ها باعث افتخارآفرینی برای ایران می شوند. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.