تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 17802

علیپور: استعفایم از هیات مدیره پرسپولیس به دلیل موانع قانونی بود

علیپور: استعفایم از هیات مدیره پرسپولیس به دلیل موانع قانونی بود

به گزارش ایسنا، محمد علیپور در جمع خبرنگاران درباره دلیل استعفای خود از هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: قانون اجازه نمی‌داد همزمان رئیس فدراسیون و عضو هیئت مدیره شرکت‌های دولتی باشم. موانع قانونی بود. وی در خصوص مشکلاتی که میان اعضای هیات مدیره و مسائل مالی به وجود آمد و شفاف نبود، گفت: این موضوع

به گزارش ایسنا، محمد علیپور در جمع خبرنگاران درباره دلیل استعفای خود از هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: قانون اجازه نمی‌داد همزمان رئیس فدراسیون و عضو هیئت مدیره شرکت‌های دولتی باشم. موانع قانونی بود.

وی در خصوص مشکلاتی که میان اعضای هیات مدیره و مسائل مالی به وجود آمد و شفاف نبود، گفت: این موضوع را رد می‌کنم. ما هیچ موقع مشکلی در هیات مدیره نداشتیم. من نزدیک دو سال آنجا بودم که همیشه با هماهنگی و فکر بهترین راه را انتخاب می کردیم. با مشورت کار را جلو می بردیم.

عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش در خصوص خرید بازیکنان خارجی نیز گفت: در هر صورت باید از کادر فنی و یا مدیر عامل بپرسید.

او در پاسخ به این سوال که مبالغی که به این بازیکنان پرداخت می شد را تایید می‌کردید؟ گفت: در هر صورت هر چیزی که کادر فنی درخواست می کرد و مدیر عامل به جلسه می آورد، در موردش بحث می کردیم و به توافق می‌رسیدیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.