تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 22305

علی‌آبادی: رنگرز می‌تواند کار را جمع کند

علی‌آبادی: رنگرز می‌تواند کار را جمع کند

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با ایسنا، درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: فکر می‌کنم در انتخاب رنگرز عجله کردند. او از قهرمانان خوب و از مدیران با تجربه ورزش ایران است اما سرمربیگری در تیم ملی آن هم در رده بزرگسالان کار واقعا دشواری است و باید دید

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با ایسنا، درباره انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: فکر می‌کنم در انتخاب رنگرز عجله کردند. او از قهرمانان خوب و از مدیران با تجربه ورزش ایران است اما سرمربیگری در تیم ملی آن هم در رده بزرگسالان کار واقعا دشواری است و باید دید چه طرحی برای موفقیت دارد. البته او می‌تواند از پس این کار بربیاید چرا که شایستگی آن را دارد.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره جهان و المپیک، افزود: به هر حال بچه‌های تیم ملی مدت زیادی است که با بنا تمرین و زندگی کرده‌اند، امیدوارم این تغییر به سود کشتی ما تمام شود و بچه‌ها دو هوا نشوند. رنگرز از قهرمانان خوب ماست اما برای موفقیت باید مثل بنا پای کار باشد و فکر و ذکرش فقط تیم ملی شود. امیدوارم تصمیم خوبی باشد که در نهایت کشتی فرنگی ما در رویدادهای بسیار سختی که در پیش دارد موفق شود.
وی با بیان اینکه اگر محمد بنا اگر قصد رفتن داشت باید زودتر از این‌ها این کار را انجام می داد، گفت: فقط یک سال و 10 ماه به المپیک داریم، اگر بنا خسته شده بود و می‌خواست برود کاش بعد از مسابقات جهانی سال پیش که نتایج خوبی هم گرفت و همه خوشحال بودند این کار را می کرد، با این کار او در بهترین شرایط از تیم ملی می‌رفت و هم فرصت خوبی در اختیار نفر بعدی بود تا تیم را به خوبی آماده کند. فدراسیون حق داشت بر روی انتخابی حساس باشد چرا که اگر انتخابی نباشد هیات‌ها و مربیان سازنده را از دست می‌دهد، خب بنا هم که همه می‌دانستند روش خودش را داشت پس باید زودتر تصمیم‌گیری می‌کرد. حالا ممکن است سرمربی در یکی دو وزن نظر خود را اعمال کند اما نمی‌شود در همه اوزان این کار را کرد چرا که انگیزه‌ها از بین ‌می‌برد.
علی آبادی در پایان، گفت: انتخاب رنگرز را به فال نیک می‌گیریم. مسابقات جهانی تمام شد، هر چند نتایج راضی کننده نبود اما چه کسی فکرش را می‌کرد گرایی یا یزدانی شکست بخورند؟ به هر حال باخت نیز جزئی از ورزش است و باید تصمیمات در زمان مناسب و پس از بررسی‌های کامل صورت بگیرد. ما نفراتی مثل قاسم رضایی و امید نوروزی را داریم که خیلی به مربیگری علاقه دارند، امیدوارم این نفرات هر چه سریعتر با حمایت فدراسیون وارد گود شوند و به تیم ملی کمک کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.