تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 21860

علوی: با ملوانی‌ها تماس نگرفتم/ آنقدر قدرت ندارم که بازی لغو کنم! 

علوی: با ملوانی‌ها تماس نگرفتم/ آنقدر قدرت ندارم که بازی لغو کنم! 

سید محمد علوی در گفتگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ملوان که عنوان کرده ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته علوی با این باشگاه تماس می گیرد که بازی لغو شده و بعد نیز ناظر مسابقه ساعت ۱۴:۳۰ لغو دیدار را به آنها خبر می‌دهد، اظهار کرد: من با هیچ کسی تماس نگرفتم

سید محمد علوی در گفتگو با ایسنا در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه ملوان که عنوان کرده ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته علوی با این باشگاه تماس می گیرد که بازی لغو شده و بعد نیز ناظر مسابقه ساعت ۱۴:۳۰ لغو دیدار را به آنها خبر می‌دهد، اظهار کرد: من با هیچ کسی تماس نگرفتم و چرا من باید این کار را انجام داده باشم.

وی افرود: من آنقدر قدرت ندارم که بازی را لغو یا در اجرای آن نقش داشته باشم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: چرا ما باید بخواهیم بازی لغو شود، درحالی که این همه هزینه متحمل و تا انزلی رفته بودیم. واقعاً شرایط زمین خوب نبود و مسئول کیفیت زمین نیز خود باشگاه ملوان است. 

وی خاطرنشان کرد: این بازی ناظر داشت و تشخیص برگزاری یا برگزار نشدن دیدار با ناظر بود. آنها عصر روز گذشته به ما اطلاع دادند که بازی لغو شده است و من هم به عنوان سرپرست تیم فولاد این موضوع را به اعضای تیم خودمام اطلاع رسانی کردم. در هر صورت تصمیم گیرنده برای انجام این دیدار یا لغو آن ناظر بازی بود و من تنها سرپرست فولاد هستم.

 انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.