تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 28643

عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین/ پهپاد اسرائیلی ساقط شد

عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین/ پهپاد اسرائیلی ساقط شد

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از جنین عقب‌نشینی کرد و مدعی شد که در یورش‌های امروز خود به جنین یک گروه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی را هدف داشته است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، “در عملیات مشترک شاباک، یگان ویژه پلیس و ارتش در مرکز اردوگاه جنین،

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از جنین عقب‌نشینی کرد و مدعی شد که در یورش‌های امروز خود به جنین یک گروه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی را هدف داشته است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، “در عملیات مشترک شاباک، یگان ویژه پلیس و ارتش در مرکز اردوگاه جنین، یک گروه نظامی از نیروهای جهاد اسلامی هدف قرار گرفته و سه تن از آنها حذف شدند، در عملیات بازداشت آنها، نیروهای ما تیراندازی کردند و آنها در درگیری با نیروهای ما کشته شدند”.
رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی مدعی شد، “هدف از عملیات در جنین بازداشت یک چهره تحت تعقیب مهم وابسته به جنبش جهاد اسلامی بود”.
شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد، “عملیات نظامی مستمر در جنین مانع از عملیات بزرگ فلسطینی در داخل «اسرائیل» شد”.
شبکه الجزیره گزارش داد، تعداد زیادی از نیروهای ارتش اسرائیل به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و برق اردوگاه را قطع کرده و به نیروهای امدادرسان فلسطینی اجازه ورود ندادند.
رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند، یک گروه ویژه از نیروهای اسرائیلی وارد شهر جنین شدند که توسط نیروهای مقاومت فلسطین شناسایی شده و در ادامه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و صدای تیراندازی و انفجار شنیده شد.
همچنین این رسانه‌ها ویدیوهایی از لحظه هدف‌گیری یک فروند پهپاد اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین و سرنگونی آن را منتشر کردند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.