تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 17814

عبادی: در جام جهانی کره جنوبی عملکرد بانوان کماندار بهتر از مردان بود

عبادی: در جام جهانی کره جنوبی عملکرد بانوان کماندار بهتر از مردان بود

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کمانداران کامپوند در مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در کره جنوبی، اظهار کرد: قبل از شرکت در جام جهانی مدت یکسال از حضور در مسابقات جهانی دور بودیم و این مساله سبب شد تا کمانداران نتوانند رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودند را

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کمانداران کامپوند در مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در کره جنوبی، اظهار کرد: قبل از شرکت در جام جهانی مدت یکسال از حضور در مسابقات جهانی دور بودیم و این مساله سبب شد تا کمانداران نتوانند رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودند را در مسابقات تکرار کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر انتظار کسب مدال داشتید، گفت: این مسابقات جنبه تدارکاتی برای کمانداران جهت شرکت در بازیهای آسیایی هانگژو چین داشت که متاسفانه بازیهای آسیایی لغو شد. هر چند رکورد کمانداران در تمرینات به گونه‌ای بود که امید به کسب مدال داشتیم، اما شرایط کسب مدال برای ورزشکاران فراهم نشد.

سرمربی تیم ملی کامپوند با اشاره به عملکرد خوب زنان کماندار نسبت به مردان در جام جهانی کره جنوبی، خاطرنشان کرد: در این تورنمنت زنان کماندار عملکرد بهتری داشتند و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند، اما عملکرد مردان خیلی راضی کننده نبود و انتظار بیشتری از آنها داشتیم. البته معتقدم اگر کمانداران در طی سال در تورنمنت‌های بیشتری حضور پیدا کنند، نتایج بهتر خواهد شد.

عبادی اضافه کرد: کمانداران ما تجربه جهانی دارند اما از میادین بین‌المللی دور هستند، سالانه 4 استیج جهانی برگزار می‌شود اما به دلیل مسائل و مشکلات مالی تنها امکان شرکت در یک یا دو استیج جهانی را داریم و این برای بهبود رنکینگ کمانداران خوب نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که کمانداران ایران چقدر از حریفان جهانی خود فاصله دارند، گفت: کمانداران ما فاصله زیادی با حریفان جهانی ندارند، مشکل ورزشکاران ما دوری از مسابقات جهانی است و این حضور کم‌رنگ سبب افت رنکینگ کمانداران و عدم دستیابی به مدال می‌شود.

سرمربی تیم ملی کامپوند در پایان در خصوص اعزام کمانداران به بازیهای کشورهای اسلامی، افزود: دوره قبل که این بازیها در اندونزی برگزار شد، به عنوان ورزشکار در بازیها حضور داشتم و موفق به کسب دو مدال طلای انفرادی و تیمی شدم، این دوره که هدایت تیم کامپوند را برعهده دارم، تلاش بر این است که عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.