تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 8600

ظهرابی: تیم ملی هندبال نیاز به تدارکات بیشتری دارد/ ملی پوشان فوق العاده ظاهر شدند

ظهرابی: تیم ملی هندبال نیاز به تدارکات بیشتری دارد/ ملی پوشان فوق العاده ظاهر شدند

به گزارش ایسنا، تورنمنت هندبال چهارجانبه قطر از ۱۰ تا ۱۶ ابان با حضور تیم های ایران، قطر، عربستان و کویت در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان آماده می کند. تیم ملی ایران در نخستین دیدارش در این تورنمنت مقابل عربستان با

به گزارش ایسنا، تورنمنت هندبال چهارجانبه قطر از ۱۰ تا ۱۶ ابان با حضور تیم های ایران، قطر، عربستان و کویت در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان آماده می کند. تیم ملی ایران در نخستین دیدارش در این تورنمنت مقابل عربستان با نتیجه ۲۴ بر ۱۶ به برتری رسید و قرار است تا ساعتی دیگر مقابل تیم کویت به میدان برود.

مسعود ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل عربستان در چهارچوب تورنمنت چندجانبه قطر اظهار کرد: خداراشکر بازی با عربستان بازی خیلی خوبی بود، بازیکنان در دفاع و در حمله اشتباهات خیلی خیلی کمی داشتند و از تمامی فرصت هایی که داشتند به خوبی استفاده کردند. آنها در کل زمان بازی، تلاش کردند تا برنامه های تاکتیکی که اموزش دیده بودند را اجرا کنند. در نهایت تلاش بازیکنان سبب شد با اختلاف خوبی مقابل عربستان پیروز شویم.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: در تورنمنت قطر به دلیل شرایط موجود، لژیونرها نتوانستند در کنار تیم باشند و به اردوی تیم بیایند. پویا نوروزی نژاد تنها لژیونر ما در این مسابقات است که البته در بازی اول این تورنمنت مقابل تیم عربستان حضور نداشت  یک روز بعد به تیم ملحق شد. او در بازی دوم که امروز مقابل کویت انجام خواهد شد به میدان خواهد رفت.

او در مورد شرایط تیم ملی عربستان گفت: تیم عربستان از سرمربی تیم ملی فرانسه استفاده کرده و با سبک جدیدی به میدان آمدند. آنها با توجه به تغییر تاکتیکی که دادند هنوز در تیم جا نیفتاه است اما با همه اینها آنها هم تیم خوبی بودند. کلا از تیم ملی تنها سه بازیکنشان به دلیل آسیب دیدگی در این تورنمنت حضور نداشتند و با همه داشته ها به این تورنمنت آمده بودند.

مربی تیم ملی هندبال مردان افزود: به نظر من بازیکنان ما فوق العاده در بازی مقابل عربستان ظاهر شدند. امروز هم با تیم ملی کویت بازی داریم. این تیم هم تیم خوبی است، اما اگر قرار باشد سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم باید تدارکات بهتری داشته باشیم. بازی های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم در بازی های تدارکاتی نقاط ضعف ها را برطرف کنیم و با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا عربستان حاضر شویم و بتوانیم نتیجه مطلوب و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.

ظهرابی در پایان گفت: کار ما در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار سخت است، عربستان میزبان مسابقات آسیا است، کویت هم بعد از چند سال غیبت به این مسابقات خواهد آمد. کره، ژاپن، قطر، عربستان، بحرین، کویت و ما برای ۵ سهمیه آسیا برای مسابقات جهانی می جنگیم. امیدوارم که ما بتوانیم در این مسابقات بین آن ۵ تیم باشیم و به مسابقات جهانی راه یابیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.