تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 26652

طعم شیرین ثروتمند شدن با خرما

طعم شیرین ثروتمند شدن با خرما

برای پولدار شدن، رویاپردازی و تلاش بدون استفاده از تجربه‌های افراد موفق امکان‌پذیر نیست. برای رسیدن به هر هدفی ابتدا آرزوی آن را داریم. ثروتمند شدن هم همین است. انسان ها ابتدا رویای ثروتمند شدن را در سر میپرورانند. این رویا را با انتخاب خرما کامل کنید. خرما زاهدی بوشهر اکثر شهرهای بزرگ و مکانهای

برای پولدار شدن، رویاپردازی و تلاش بدون استفاده از تجربه‌های افراد موفق امکان‌پذیر نیست. برای رسیدن به هر هدفی ابتدا آرزوی آن را داریم. ثروتمند شدن هم همین است. انسان ها ابتدا رویای ثروتمند شدن را در سر میپرورانند. این رویا را با انتخاب خرما کامل کنید.

خرما زاهدی بوشهر

اکثر شهرهای بزرگ و مکانهای توریستی محصولات و مواد غذایی متنوعی را برای عرضه به مشتریان و گردشگران ارائه می کنند که در بوشهر فروش خرما زاهدی با شرایط ویژه ای و با قیمتهای مناسب برای مشتریان صورت می گیرد. همانطور که می دانید بوشهر بازار مواد غذایی خوبی دارد و میزان تقاضا برای خرما زاهدیدر این شهر افزایش یافته است و از این رو حجم بالایی از این محصول به این شهر و شهرهای متقاضی ارسال می گردد. علاوه بر این کشورهای خارجی با توجه به کیفیت این خرما مشتری و متقاضی آن هستند و با سفارش عمده آن هر ساله حجم گسترده ای از این محصولات را برای خود تهیه می کنند. کشورهایی نظیر افغانستان و ترکمنستان هر ساله حجم بالایی از این محصول را برای رفع نیاز بازار داخلی خود از ایران تامین می کنند و علاوه براین کشورهای جنوب شرق آسیا نیز بیشترین مشتریان خرما زاهدی بوشهر می باشند.

خرما زاهدی درجه یک

انواع خرماها را می توان به صورت بسته بندی در وزنهای مختلف به فروش رساند اما خرما زاهدی درجه یک جزء آن دسته است که هم به صورت جزئی هم به صورت عمده به فروش می رسد.شرکت ما نیز با خرید بهترین انواع خرماها به ویژه خرمای زاهدی مرغوب از بهترین باغداران سراسر کشور سعی بر آن دارد که بهترین محصول را به دست مصرف کننده و مشتری خود برساند.کارکنان ما بعد از خرید محصول، خرماها را از نظر کیفیت و مرغوبیت طبقه بندی و بهترین محصول انتخابی را پس از بسته بندی در سایت عرضه می کنند.شما مصرف کننده محترم می توانید با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجرب ما بهترین محصول را انتخاب و در کوتاهترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

خرما زاهدی تازه

قیمت خرما زاهدی تازه که عمدتاً صادراتی در نظر گرفته می شود بر اساس نرخ روز تعیین می شود.کوچکترین تغییرات در قیمت دلار باعث کاهش یا افزایش قیمت خرمای زاهدی درجه یک در بازار می شود.قیمت این محصول در بازار با توجه به نوسانات ارزی از بسته ای 50 تا 150 هزار تومان متغیر است و قیمت های کمتر و حتی بیشتر از این مبلغ هم در برخی فروشگاه ها وجود دارد.قیمت خرما زاهدی درجه یک با توجه به افزایش تقاضا برای خرید در برخی ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان با افزایش چشمگیری همراه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.