تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 8227

طرح مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور/ قول رئیس جمهور برای سفر به ورامین در اسرع وقت

طرح مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور/ قول رئیس جمهور برای سفر به ورامین در اسرع وقت

حسین نوش آبادی ظهر امروز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کردم. وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم

حسین نوش آبادی ظهر امروز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس جمهور اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم دیار پانزده خرداد، مطرح شد گفت: از رئیس جمهور خواستم نسبت به مطالبات مردم خطه پانزده خرداد عنایت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین مسائل و مشکلاتی که در این دیدار بیان شد، عنوان کرد: اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا با توجه به گذشت ۱۵ سال از تصویب آن در دولت و تسریع در احداث زیرگذرهای مسیر راه آهن، احداث بیمارستان در پیشوا با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری این شهرستان، ایجاد و استقرار صدا و سیما در دیار پانزده خرداد، افزایش حقابه کشاورزان از سد ماملو و تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک ، ضرورت ایجاد پایانه صادراتی محصولات دامی و کشاورزی در منطقه ، تسریع در ساخت جاده کاشان به ورامین و احیای آزادراه تهران به پیشوا و اتصال آن به محور قم ، گرمسار از موارد مطروحه بود.

نوش‌آبادی در پایان اظهار کرد: در این دیدار از آیت الله رئیسی برای سفر به شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا دعوت کردم که رئیس جمهور قول دادند در اسرع وقت این سفر انجام شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.