تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 27671

صمدی: مدال تاریخی بوکس، حاصل استعداد شه‌بخش بود/ ضعف مربی داریم

صمدی: مدال تاریخی بوکس، حاصل استعداد شه‌بخش بود/ ضعف مربی داریم

محمدرضا صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روی کار آمدن روح‌الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس و احتمالا رئیس آینده این فدراسیون، اظهار کرد: فعلا شرایط خیلی سخت است و کار برای هیچ‌کس راحت نیست. با این وضعیت که برای فدراسیون پیش آمد و حسین ثوری از ایران رفت، فشار زیادی روی رئیس جدید

محمدرضا صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روی کار آمدن روح‌الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس و احتمالا رئیس آینده این فدراسیون، اظهار کرد: فعلا شرایط خیلی سخت است و کار برای هیچ‌کس راحت نیست. با این وضعیت که برای فدراسیون پیش آمد و حسین ثوری از ایران رفت، فشار زیادی روی رئیس جدید وجود دارد.
او گفت: ما در زمان ناطق‌نوری چندین سال در آسیا مدال آور بودیم و در دوره ثوری هم مدال‌هایی کسب شد که مهم‌ترین آن‌ها مدال جهانی و تاریخی دانیال شه‌بخش، جوان با استعداد بوکس کشور بود. الان کار سخت است و باید بدانیم که وضعیت بسیار نابه‌سامان است.
پرافتخارترین بوکسور ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب دو طلا، راجع به عملکرد تیم ملی در چند سال گذشته نیز گفت: اگر واقع بین باشیم، تیم ملی ایران به خاطر همه مشکلات و مسائلی که وجود دارد دوران ضعف خود را پشت سر می‌گذارد. نباید پشت مدال دانیال شه‌بخش که از نظر من صرفا حاصل تلاش و استعداد ناب این جوان بود پنهان شد.
دارنده دو نقره بازی‌های آسیایی ادامه داد: متاسفانه در ایران از نظر مربی بوکس دچار ضعف هستیم و ضمن خسته نباشید به علیرضا استکی، باید بگویم که ما نیاز داریم در تیم ملی با مربیان بزرگ خارجی مثل مربیان کوبایی کار کنیم تا هم ضمن بالا بردن سطح تیم ملی، به مربیان داخلی ما هم آموزش دهد. مدال شه‌بخش نشانه پیشرفت بوکس ایران نیست. 
او گفت: اهل فن می‌دانند که تیم ملی ما در حال حاضر رشد نکرده است و نیازمند یک خون تازه در این رشته هستیم. باید با بهترین‌ها کار کنیم.
پیشکسوت بوکس ایران، درباره پیشنهاد خود برای روح‌الله حسینی، در صورت انتخاب به عنوان رئیس آینده فدراسیون نیز گفت: آقای حسینی قهرمان بود و در زمان ناطق‌نوری هم نایب رییس شد، مدیریت شرایط فعلی بوکس بار سنگینی است که امیدوارم بتواند از پس آن برآید. مهم‌ترین مساله هم برطرف کردن این چند دستگی‌های مربیان و خانواده بوکس است که باید به آن توجه کرد. بزرگان این رشته از فدراسیون دور شده‌اند. باید فضا را بهتر کرد.
عضو شورای فنی بوکس ایران، درباره مباحث مد نظر فدراسیون برای مطرح کردن در جلسه شورا نیز گفت: فعلا ابلاغیه رسمی در این رابطه به دست ما نرسیده است و باید تا روز جلسه صبر کنیم.
او همچنین در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری جلسه، چه وقتی است؟ گفت: روز شنبه جلسه را برگزار می‌کنیم، امیدوارم بهترین تصمیمات برای بوکس ایران گرفته شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.