تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 12230

صدرنشینی «آرامیس» گنبدکاووس در لیگ دسته یک بدمینتون کشور

صدرنشینی «آرامیس» گنبدکاووس در لیگ دسته یک بدمینتون کشور

مسابقات لیگ دسته اول آقایان بدمینتون کشور که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متمرکز و در دو دور رفت و برگشت برگزار می شود، در دور رفت گروه A در شهرستان تاریخی و ورزش دوست گنبدکاووس برگزار شد. در مسابقات این گروه تیم های آرامیس گنبد، پارس صنعت خراسان شمالی، خیام بتن نیشابور و

مسابقات لیگ دسته اول آقایان بدمینتون کشور که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متمرکز و در دو دور رفت و برگشت برگزار می شود، در دور رفت گروه A در شهرستان تاریخی و ورزش دوست گنبدکاووس برگزار شد.

در مسابقات این گروه تیم های آرامیس گنبد، پارس صنعت خراسان شمالی، خیام بتن نیشابور و نماینده کرمان حضور داشتند که به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن شهید کامرانی به میدان رفتند.

صدرنشینی «آرامیس» گنبدکاووس در لیگ دسته یک بدمینتون کشور

 تیم بدمینتون آرامیس گنبدکاووس با سه برد در این مسابقات در صدر این گروه قرار گرفت و فعلا سودای قهرمانی را در سر می پروراند تا پس از برگزاری دور برگشت این مسابقات در ۲۹بهمن ماه و به میزبانی استان خراسان شمالی آرزوی ورزشکاران این استان برای بازگشت مجدد به لیگ برتر را محقق کنند.

تیم بدمینتون آرامیس گنبدکاووس امسال با استفاده از بازیکنان کاملا بومی و با مربیگری «مجید پیروزی» و سرپرستی «احمد دیرنده» با حمایت و اسپانسری شرکت «آرامیس» در مسابقات شرکت کرده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.