تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 2620

صالحی امیری:امیدوارم تیم ملی هندبال در آسیا و جهان موفق ظاهر شود/خوشحالم یک مربی باتجربه جذب شد

صالحی امیری:امیدوارم تیم ملی هندبال در آسیا و جهان موفق ظاهر شود/خوشحالم یک مربی باتجربه جذب شد

به گزارش ایسنا، امروز سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران دیدار کرد. وی با بیان اینکه بایستی هدف گذاری ما تلاش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد، افزود: من رزومه مانوئل مونتایا را دیدم و خوشحالم که یک مربی باتجربه و دانش

به گزارش ایسنا، امروز سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران دیدار کرد. وی با بیان اینکه بایستی هدف گذاری ما تلاش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد، افزود: من رزومه مانوئل مونتایا را دیدم و خوشحالم که یک مربی باتجربه و دانش به کشور ما آمده تا به هندبال کمک کند. 

وی ادامه داد: هندبال ایران ظرفیت های بالایی دارد و پاکدل هم شبانه روز در حال تلاش هستند و ما امیدواریم که بتوانیم در وهله اول در آسیا و سپس در مسابقات جهانی موفق ظاهر شویم و مطمئن باشید مجموعه کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از هندبال خواهد کرد. 

مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه در کشور ایران حضور دارم، بسیار خوشحالم. من به ایران آمده‌ام که به هندبال شما کمک کنم و مطمئن باشید از تمام دانش و تجربه خود در این راه بهره خواهم برد. 

در پایان این جلسه نیز علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، از حمایت های ارزشمند کمیته ملی المپیک به خصوص دکتر صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد هندبال ایران بتواند در یک بازه زمانی معین به سطح اول آسیا بازگردد. 

به گزارش ایسنا، پیش از این رییس کمیته ملی المپیک قول پرداخت نیمی از دستمزد سرمرلی خارجی تیم ملی هندبال را داده بود.

مانوئل مونتایا فرناندز اسپانیایی شنبه صبح به ایران آمد و تماشاگر مسابقات لیگ برتر مردا شده تا بتواند ملی‌پوشان را انتخاب و به اردو فراخواند. قرار است بعد از مرحله اول لیگ برتر اردوی تیم ملی هندبال آغاز شود. مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا اواخر دی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.