تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 29433

شکایت تیم راگبی ایران از بازیکنان چند ملیتی قطر به کنفدراسیون آسیا

شکایت تیم راگبی ایران از بازیکنان چند ملیتی قطر به کنفدراسیون آسیا

مهدی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیم ملی راگبی ایران برابر تیم چند ملیتی قطر در مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: با توجه به این که تیم قطر بازیکنان چند ملیتی داشت، بازی برابر چنین تیمی واقعا دشوار بود و نتیجه را واگذار کردیم، البته طبق قانون فدراسیون جهانی هر تیمی که

مهدی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیم ملی راگبی ایران برابر تیم چند ملیتی قطر در مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: با توجه به این که تیم قطر بازیکنان چند ملیتی داشت، بازی برابر چنین تیمی واقعا دشوار بود و نتیجه را واگذار کردیم، البته طبق قانون فدراسیون جهانی هر تیمی که از بازیکنان چند ملیتی برخوردار باشد باید بازیکنان آن تیم، اقامت ۳ ساله آن کشور را داشته باشند، در حالی که هیچ کدام از بازیکنان قطر اقامت قطری نداشتند و از کشورهای مختلف بودند.
وی گفت: درست است بازی را به قطر واگذار کردیم، اما آنها خلاف قانون عمل کردند، البته در این زمینه به کنفدراسیون آسیا شکایت کردیم و منتظر هستیم تا ببینیم نظر آسیا درباره بازیکنان چند ملیتی قطر چیست و چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت.
رییس انجمن راگبی همچنین گفت: راگبی ایران ۲ سال در هیچ تورنمنت برون مرزی، حتی بازی دوستانه حضور نداشت و تنها با برگزاری یک اردوی تدارکاتی تیم را برای شرکت در بازی های غرب آسیا آماده کردیم، واقعا انتظار نداشتیم با چنین شرایطی برابر تیم قطر که بازیکنان آن از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند، بازی تنگاتنگ و خوبی را ارائه دهیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که اگر رقابتهای غرب آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شد، تصور می‌کنید شرایط به نفع ایران تغییر می‌کرد؟ خاطرنشان کرد: این مسابقات قرار بود آبان ماه به میزبانی ایران برگزار شود که بنا به دلایلی با تصمیم کنفدراسیون آسیا، امارات میزبان برگزاری این رقابتها شد، البته شرایط میزبانی در نتیجه بازی ایران و قطر بی‌تاثیر نبود و شاید اگر ایران میزبان برگزاری رقابتهای غرب آسیا بود، بازی به نفع ایران تمام می‌شد.
وی در پایان گفت: تیم ما با ۲۱ بازیکن و ۲ لژیونر در غرب آسیا حضور داشت و تلاش بر این بود که بهترین نتیجه را رقم بزنیم که متاسفانه برخلاف آن چه که تصور می‌کردیم، اتفاق افتاد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.