تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
کد خبر : 1233

شهادت جوان فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

شهادت جوان فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که عصر پنجشنبه یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی به نام “شوکت خالد عوض” به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک “بیت امر” واقع در شمال الخلیل به شهادت رسید. طبق اعلام این وزارتخانه، این جوان فلسطینی در جریان درگیری

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که عصر پنجشنبه یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی به نام “شوکت خالد عوض” به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک “بیت امر” واقع در شمال الخلیل به شهادت رسید.

طبق اعلام این وزارتخانه، این جوان فلسطینی در جریان درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام تشییع پیکر محمد العلامی، کودک ۱۱ ساله فلسطینی که چهارشنبه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده بود، از ناحیه شکم و سر مورد هدف گلوله قرار گرفت.

شهادت این جوان فلسطینی واکنش حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به همراه داشت.

جهاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت این جوان ۲۰ ساله فلسطینی خواستار تشدید اقدامات مقابله‌ با صهیونیست‌ها به‌ عنوان یک پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز شهادت این جوان فلسطینی را تسلیت گفت و از مقاومت و مشارکت اهالی شهرک بیت امر در انقلاب ملت فلسطین در کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

وی در این باره تاکید کرد: این خون‌های پاک انگیزه‌ای برای نبرد آزادسازی فلسطین هستند و شهادت، روحیه و پافشاری ملت فلسطین برای ادامه دادن راه این انقلاب را تقویت می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.