تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 15518

شمسایی: پای تغییر نسل فوتسال ایستاده‌ام

شمسایی: پای تغییر نسل فوتسال ایستاده‌ام

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، عصر دوشنبه در نشست خبری خود اظهار کرد: ما یک گروه خوب در کنار هم هستیم و سطح بالایی در تمرینات ما وجود دارد. نظری تجربه بالایی در تیم ملی دارد و سعی کردیم با مدیریت کریمیان کار را با آرامش جلو ببریم اما وقتی که

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، عصر دوشنبه در نشست خبری خود اظهار کرد: ما یک گروه خوب در کنار هم هستیم و سطح بالایی در تمرینات ما وجود دارد. نظری تجربه بالایی در تیم ملی دارد و سعی کردیم با مدیریت کریمیان کار را با آرامش جلو ببریم اما وقتی که من این پست را در زمان عزیزی خادم گرفتم، ایشان پاداش‌های عقب افتاده را دادند و وقت زیادی گذاشتند. از همه گذشتگان تشکر می‌کنم و حتی از هیات رییسه و ماجدی تشکر می‌کنم. بازی کردن با مربیگری متفاوت است. من در ۳ باشگاه مربیگری کردم و دریایی از فاصله بین مربیگری و بازیکنی وجود دارد.

او ادامه داد: اگر قرار است دوباره به سطح اول فوتسال دنیا برگردیم، باید فدراسیون تمهیداتی را بیندیشد. در حال ارتباط برقرار کردن با تیم‌های بزرگ هستیم و نباید به خاطر تهیه نکردن یک بلیت، دوباره به مشکل بخورد. ما از چهار فروردین شروع به تمرین کردیم که دیر است زیرا تیمی مثل اقغانستان از دو ماه پیش در اردو است. موفقیت تیم به امکانات و بازی‌های دوستانه ارتباط دارد که بخشی از آن دست ما است و بخش دیگر دست فدراسیون.

شمسایی درباره قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال گفت: باعث افتخار بود که علی دایی به عنوان بزرگ ما در این قرعه‌کشی حضور داشت. بیرون از ایران می‌فهمیم که چقدر علی دایی بزرگ است. در جام جهانی فرقی نمی‌کند در چه گروهی باشی اما بازی کردن با آمریکا لذت بخش است و انگلیس هم یکی از قدرت‌های دنیا است؛ اما امیدوارم تیم سوم ولز نباشد. دوره قبل می‌توانستیم صعود کنیم و نیاز به بازی‌های دوستانه در این راه داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازسازی نسل فوتسال عنوان کرد: وقتی که من به عنوان سرمربی انتخاب شدم، می‌دانستم که قرار است چالش سختی داشته باشم. یک سری بازیکن سطح بالا از سال ۲۰۱۴ کنار هم بودند که بازیکنان تاثیرگذاری هم بودند و جانشین انتخاب کردن برای آن‌ها سخت است. می‌دانستیم تغییر نسل کار سختی است و تبعات زیادی دارد اما من خاک این رشته را خورده‌ام. من دو دوره تغییر نسل را دیده‌ام و می‌دانم مربی چقدر ضرر می‌کند اما پای آن ایستاده‌ام. روزی که قرارداد امضا کردم، تاریخ نگذاشته‌ام. اگر بخواهند تغییر دهند، راحت می‌توانند تغییر دهند اما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنم. نظم و انضباط برایم مهم است و از جوان و پیر هر کسی کمک کند، در تیم ملی جایگاه خودش را دارد.

ادامه دارد…

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.