تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
کد خبر : 6775

شرط حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی اعلام شد

شرط حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی اعلام شد

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امین نوروزی، مشاور پزشکی ریاست فدراسیون و مدیر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال در خصوص نشستی که امروز (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون فوتبال امارات به همراه مسئولان فدراسیون ایران داشت، گفت: جلسه بسیار خوبی مخصوصاً در حوزه پزشکی با رئیس فدراسیون امارات داشتیم. در این نشست مقرر

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امین نوروزی، مشاور پزشکی ریاست فدراسیون و مدیر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال در خصوص نشستی که امروز (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون فوتبال امارات به همراه مسئولان فدراسیون ایران داشت، گفت: جلسه بسیار خوبی مخصوصاً در حوزه پزشکی با رئیس فدراسیون امارات داشتیم. در این نشست مقرر شد تفاهمنامه همکاری بین دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی به صورت دو جانبه در مورد تیم‌های ملی، پزشکان ورزشی، دوپینگ، تبادل دانش و دانش افزایی منعقد شود.
وی در پایان در خصوص حضور تماشاگر در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: طبق اعلام امروز (چهارشنبه، ۱۴ مهرماه) وزارت بهداشت، مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی به تعداد محدود صادر شده و علاقمندان فوتبالی که حداقل ۱۴ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد، می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.
انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.