تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 16589

شرایط سخت فوتبالیست‌های هفت نفره در جام جهانی اسپانیا با تغییر کلاس بندی

شرایط سخت فوتبالیست‌های هفت نفره در جام جهانی اسپانیا با تغییر کلاس بندی

امین الله مانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی اسپانیا، بازیکنان فوتبال هفت نفره امشب عازم اسپانیا می‌شوند. این مسابقات قرار بود با حضور ۱۶ کشور برگزار شود که تیم روسیه از شرکت در مسابقات محروم شد. وی افزود: در این مسابقات ایران با تیم‌های آمریکا و استرالیا در مرحله

امین الله مانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی اسپانیا، بازیکنان فوتبال هفت نفره امشب عازم اسپانیا می‌شوند. این مسابقات قرار بود با حضور ۱۶ کشور برگزار شود که تیم روسیه از شرکت در مسابقات محروم شد.

وی افزود: در این مسابقات ایران با تیم‌های آمریکا و استرالیا در مرحله مقدماتی همگروه است که در اولین بازی ۱۳ اردیبهشت با تیم آمریکا  است و ۱۵ اردیبهشت با استرالیا دیدار خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره یکی از مشکلات تیم را تغییر قوانین کلاس بندی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تغییر قوانین کلاس بندی شرایط سختی را برای تیم ما ایجاد خواهد کرد و ۱۰ نفر از بازیکنان کشورمان باید دوباره کلاس بندی شوند که این مساله روی ارنج تیم تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و استرس زیادی را برای بازیکنان و کادر فنی به دنبال دارد.

الله مانی با بیان این که بیشترین نگرانی ما از تغییر قوانین کلاس بندی است، تصریح کرد: در صورتی که مساله کلاس بندی کمتر بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد به لحاظ بدنی و روانی آماده شرکت در مسابقات هستند و شرایط بسیار ایده‌ال و خوبی دارند.

وی با بیان این که هدف ما کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی اسپانیا است، اظهار کرد: با همدلی و انسجامی که بین بازیکنان وجود دارد، هدف تنها راهیابی به فینال و کسب عنوان قهرمانی پس از ۳ سال دوری از مسابقات است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان درباره زمان برگزاری مسابقات، گفت: جام جهانی فوتبال هفت نفره ۱۳ اردیبهشت در اسپانیا آغاز می‌شود و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.