تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
کد خبر : 27251

شجاعت در انتخاب کسب و کارم من را میلیاردر کرد

شجاعت در انتخاب کسب و کارم من را میلیاردر کرد

برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.اگر شما می‌خواهید ثروتمند شویدباید بتوانید قدرت ریسک پذیری خود را افزایش بدهید حتی اگر پولی برای راه اندازی یک حرفه یا شغل نیز نداشته باشید. من نیز تصمیم گرفتم اندک درآمد و سرمایه ای که داشتم را

برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.اگر شما می‌خواهید ثروتمند شویدباید بتوانید قدرت ریسک پذیری خود را افزایش بدهید حتی اگر پولی برای راه اندازی یک حرفه یا شغل نیز نداشته باشید. من نیز تصمیم گرفتم اندک درآمد و سرمایه ای که داشتم را در حوزه تجارت نوین به کار بگیرم و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی با انتخاب محصول خیارشور به درآمد دلاری رسیدم.

خیارشور مهرام

خیارشور شیشه نوشابه یک خوراکی مفید و خوشمزه برای افرادی است که عادت دارند غذاهای خود را همراه یک چاشنی مصرف کرده و از آن لذت ببرند.در بازار تهران خیارشور مهرام به شکل شیشه نوشابه آماده و توزیع و به کل کشور ارسال می شود.

به رسم قدیم برای درست کردن خیارشور مادر ها از شیشه نوشابه یا بطری های بزرگ نوشابه استفاده می کردند، اما همچنان این رویه ادامه دارد و در بازار ترشی شیشه های نوشابه با خیارشورهای ترد خوشمزه به چشم می خورد.

عمدتا خیارشور ها در شیشه های بزرگ و کوچک انداخته و بعد از رسیدن آماده مصرف می شود.خیارشور شیشه نوشابه چون بصورت های دستی و خانگی تهیه و روانه بازار می شود دارای عطر طعم متفاوتی است.

خیارشور نول

امروزه خیارشور نول در واقع یک ماده غذایی خوشمزه است که از آن به عنوان چاشنی کنار انواع غذا بهره می گیرند طبع آن سرد و تر است و مصرف بیش از اندازه آن برای افراد بلغمی و سودایی توصیه نمی شود.

این محصول جزو شوریجات به حساب می آید و به دلیل طبع سردی که دارد خوردن آن کنار غذا های سرد مثل ماهی، ماکارونی و‌… توصیه نمی شود و بهتر است همراه مصلح مثل عسل و… میل شود، این چاشنی خوشمزه به عنوان یکی از مخلفات سفره های ایرانی به حساب می آید و جایگاه ویژه ای در سبد غذایی اکثر مردم جهان دارد.

خیارشور نمکین

خیارشور یک چاشنی پر مصرف و خوشمزه است که در میان خانواده های ایرانی از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است.امروزه خیارشور نمکین در صنایع غذایی مختلف و هم چنین رستوران ها و فست فودها در کنار انواع غذاهای سنتی و فست فودی سرو می شود.

برای تهیه خیار شور،بایدخیار قلمی را برای مدتی مشخص در آب شور و سرکه و یا محلول های مشابه مانند لاکتیک اسید قرار داده شود.در تهیه خیارشور از دو روش صنعتی و خانگی بهره گرفته می شود.

روش تولید سنتی آسان تر از روش صنعتی می باشد اما شرایط نگهداری آن در این روش سخت تر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.