تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۳
کد خبر : 9365

سیف‌الله‌پور: نساجی جزو پنج تیم پر هوادار لیگ است/ به دنبال درآمد خوب از تبلیغات محیطی هستیم

سیف‌الله‌پور: نساجی جزو پنج تیم پر هوادار لیگ است/ به دنبال درآمد خوب از تبلیغات محیطی هستیم

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، تساوی نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: ما از شرایط تیم‌مان راضی هستیم چون امسال بسیار تیم خوبی داریم و با ساکت الهامی قطعا شرایط بهتر از این هم می‌شود. تیم ما چهره‌های بزرگی مثل حامد شیری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی را دارد که تجربه بسیار زیادی

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، تساوی نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: ما از شرایط تیم‌مان راضی هستیم چون امسال بسیار تیم خوبی داریم و با ساکت الهامی قطعا شرایط بهتر از این هم می‌شود. تیم ما چهره‌های بزرگی مثل حامد شیری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی را دارد که تجربه بسیار زیادی در مسابقات بین المللی دارند. خداراشکر تیم‌مان خیلی خوب بود و همیشه گفتیم دغدغه‌مان چمن خوب است.

او اضافه کرد: تیم ما در یک زمین چمن خوب تمرین می‌کند و حتی روز اول که مقابل فجر به برتری رسیدیم، اعلام کردیم که نمی‌توانیم در آن زمین بازی کنیم. باخت‌مان هم به دلیل چمن نامساعد ورزشگاه شهدای ساری بود و شرایط جدول به شکلی بود که با استقلال، سپاهان و گل گهر هم بیرون از خانه بازی کردیم و سه بازی بسیار سنگین را داشتیم. فشار زیادی به تیم وارد شده است. ضمن این‌که باتوجه به امکان حضور هواداران می‌توانند به ورزشگاه بیایند، ما در بازی پیش رو در ساری بازی خواهیم کرد.

سیف‌الله‌پور با بیان این‌که نساجی جزو پنج تیم پر هوادار ایران است، عنوان کرد: باید در ورزشگاه ساری گیت الکترونیکی قرار بگیرد و آقای رنگرز قول داد که این گیت قرار داده شود. نساجی به همراه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور جزو پنج تیم پرهوادار لیگ است و حضور هواداران بسیار به تیم می‌تواند می‌کند. بازی پیش رو با حضورمان هواداران‌مان برگزار خواهد شد.

او در رابطه با تبلیغات محیطی و چگونگی درآمد از آن گفت: اگر تمام ضمانت‌ نامه‌های بانکی و تعهدها اجرا شود، از نظر مالی به ما کمک خواهد شد. ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم اما باتوجه به این که بخش خصوصی هستیم به دنبال درآمد بیشتری هستیم و به دنبال این هستیم که به ما کمک شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.