تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 19751

سیدصالحی: مورایس به فوتبال ایران کمک شایانی ‌می‌کند

سیدصالحی: مورایس به فوتبال ایران کمک شایانی ‌می‌کند

مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی‌ سپاهان اظهار کرد: او کارنامه و عملکرد قابل قبولی داشته و چند سال در کنار مورینیو حضور داشته است. در چند سال گذشته آقای ساکت در انتخاب مربی و بازیکن خارجی وسواس خاصی داشته و همیشه مربیانی که آورده نتایج خوبی گرفته‌اند. کارنامه

مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی‌ سپاهان اظهار کرد: او کارنامه و عملکرد قابل قبولی داشته و چند سال در کنار مورینیو حضور داشته است. در چند سال گذشته آقای ساکت در انتخاب مربی و بازیکن خارجی وسواس خاصی داشته و همیشه مربیانی که آورده نتایج خوبی گرفته‌اند. کارنامه مورایس مشخص است و امیدوارم بتوانند عملکرد موفقی را در لیگ برتر ثبت کنند.

او ادامه داد: مورایس می‌تواند به فوتبال ایران کمک شایانی کند چون بسیار با تجربه است و از جایی می‌آید که مهد فوتبال است. در تیم‌های بزرگی کار کرده است و به نظر من می‌تواند کلاس فوتبالی خوبی برای مربیان ما داشته باشد. جدا از نتیجه و هر اتفاقی که قرار است بیفتد، حضور چنین مربیانی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

بازیکن سابق سپاهان در رابطه جدایی برخی از ستاره‌های این تیم گفت: همیشه موفقیت در اسم‌ها خلاصه نمی‌شود. درست است که ستاره بسیار مهم است اما باید ببینیم آقای مورایس چه دیدگاهی دارد. مربیان بزرگ اسم برایشان مهم نیست و مهم این است که بازیکنان دیدگاه مشترکی با مربی داشته باشند و بتوانند تاکتیک سرمربی را در زمین پیاده کنند.

او ادامه داد: من احساس می‌کنم که مورایس کمک زیادی به سپاهان می‌کند و حتی جوانان زیادی را به فوتبال معرفی خواهد کرد. او قطعا می‌تواند بازیکنان خارجی خوبی به ایران بیاورد و در کنار آن نگاه وسیع تری نسبت به انتخاب جوانان داشته باشد. در فوتبال روز دنیا جوانان خودشان را به عنوان ستاره معرفی می‌کنند و باتوجه به تجربه مورایس این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم نتایج خوبی برای سپاهان رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.