تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 28053

سپهوند: فدراسیون بوکس را محل انتقام جویی کرده‌اند/ وزارت ورود کند

سپهوند: فدراسیون بوکس را محل انتقام جویی کرده‌اند/ وزارت ورود کند

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فعلی بوکس ایران با توجه به تصمیمات اخیر، توضیح داد: متاسفانه باید بگویم که اتفاقات خوبی نیفتاد. نه اینکه کسی را قبول نداشته باشم، ولی اتفاقات اخیر بوکس خیر نیست و به نظرم تصمیمات اخبر مبارک نبود. با نهایت تاسف این تصمیم‌ها نشان داد همچنان یکسری افراد

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت فعلی بوکس ایران با توجه به تصمیمات اخیر، توضیح داد: متاسفانه باید بگویم که اتفاقات خوبی نیفتاد. نه اینکه کسی را قبول نداشته باشم، ولی اتفاقات اخیر بوکس خیر نیست و به نظرم تصمیمات اخبر مبارک نبود. با نهایت تاسف این تصمیم‌ها نشان داد همچنان یکسری افراد تصمیماتی می‌گیرند که دلسوزانه و برای بوکس نیست، بلکه بخاطر کینه‌های شخصی است.
او ادامه داد: آقایانی که الان آمدند برای انتقام شمشیر بسته‌اند و در حقیقت نفرت پراکنی است. من با انتقام گرفتن کسب مشکل ندارم اما سال‌های سال وقتی ورزشکار بودم با این متد مدیریت آشنا بودم، به سود بوکس نیست. یکسری‌ها نور چشمی بودند و بچه‌های شهرستانی را در و دهاتی می‌دانستند.
المپین سابق بوکس ایران، با انتقاد از نحوه انتخاب اعضای شورای فنی فدراسیون، توضیح داد: به شما قول می‌دهم که اگر روح‌الله حسینی به عنوان رئیس انتخاب شود هیچ یک از اعضای شورای فنی در فدراسیون نخواهند بود، چون به قدری اختلاف بینشان هست که حتی در عکس‌ها هم مشخص است. شخصا اگر روح‌الله حسینی بیشترین حقوق را هم به من بدهد، حاضر نیستم با این ترکیب فدراسیون کار کنم چون فقط دنبال انتقام هستند. مطمئن باشید موفقیت این تیم حتی کم‌تر از موفقیت‌های ثوری خواهد بود.
قهرمان سابق بوکس آسیا، با بیان اینکه ثوری بزرگ‌ترین خیانت را به بوکس ایران کرد، توضیح داد: انتقادها از ثوری درست است، اما نتیجه خیلی بهتری نسبت به زمان فعالیت آقایان گرفت. حالا این مدال جهانی به هر شکلی کسب شد، به دست آمد. مدالی بود که نفراتی مثل من، احسان روزبهانی، علی مظاهری، بابک مقیمی و … نگرفتیم، اما این‌ها گرفتند پس اتفاق بزرگی است. همه کسانی که الان در شورای فنی هستند بارها مصاحبه می‌کردند مدال را خریده‌اند. لطفا شما هم در این چند سال آینده مدال بخرید. همین مدالی که به آن تهمت زدید خریده‌اند، شما حتی نمی‌توانید بخرید.
او درباره برکناری خود از ریاست هیات بوکس لرستان نیز گفت: در زمان ثوری ۴ بار از این سمت استعفا دادم اما قبول نکردند، الان اما با امضای جعلی حسینی بنده و ریاست چند استان دیگر را تغییر می‌دهد تا در انتخابات رای بیاورد. شخصا پیگیر این موضوع خواهم بود. متاسفانه وزارت ورزش هم در خواب است و آقایان به راحتی از الان در حال مهندسی کردن اعضای مجمع انتخاباتی هستند تا رای بیاورند.
پیشکسوت بوکس ایران گفت: اگر هدف پیشرفت است باید با افراد منتقد و همسو کار کنیم تا پیش برویم. رئیس هیات ۷ استان در ایران را می‌خواهند عوض کنند تا رای بیاورند، اما نمی‌دانم وزارت ورزش چرا ساکت است. چرا به این قانون شکنی واکنش نشان نمی‌دهند. وزارت ورزش کسی را به عنوان سرپرست معرفی کرد که تمام حرکاتش تا الان بر اساس غرض ورزی بود. تمام فعالیت تیم‌های ملی را تعطیل کرده و اردوها را شروع نکرده‌اند. برای من مهم نیست مربی تیم ملی باشم یا نه، اما برای اطرافیان حسینی مهم است. منافع مالی من و امثال بنده در فدراسیون نیست ولی آقایان دنبال منافع خود هستند.
او درباره برکناری استکی نیز گفت: آقایان می‌گویند رزومه استکی خراب است، اما یک نفر به من بگوید کدام مربی مد نظر آقایان نتایج این مربی را گرفته‌اند. این‌ها انتقام‌های اتفاقات انتخاب‌های سال گذشته است. ما آدم هستیم و اگر مغزمان را کار بیندازیم همه چیز مشخص است. الان اصلا این موضوعات که استکی فنی هست یا نیست، نتیجه گرفته یا نه، مهم نیست. تنها بحث انتقام است. فدراسیون غرض ورزی روی کار آمده. در انتخابات قبل استکی ظاهراً به این آقایان رای نداد که ناراحت هستند. اگر کسی در بوکس ایران نفهمد این موضوع بخاطر انتخابات رخ داده، خیلی از مرحله پرت است.  
سپهوند با اعلام نگرانی برای آینده بوکس ایران گفت: واقعا امیدوارم همه مثل انسان رفتار کنیم تا در اموراتمان موفق شویم. آدم باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.