تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 13304

سولدو از بازیکنان درست استفاده نمی‌کند/ اولتیماتوم‌های باشگاه برای او مهم نیست

سولدو از بازیکنان درست استفاده نمی‌کند/ اولتیماتوم‌های باشگاه برای او مهم نیست

به گزارش ایسنا، تراکتور در نخستین بازی‌اش پس از نیم فصل دوم به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و مقابل این تیم شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد. تراکتور با این باخت هم با هوادار رده دوازدهمی و هم با منطقه سقوط سه امتیاز اختلاف دارد تا شرایط بدی را در

به گزارش ایسنا، تراکتور در نخستین بازی‌اش پس از نیم فصل دوم به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و مقابل این تیم شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد. تراکتور با این باخت هم با هوادار رده دوازدهمی و هم با منطقه سقوط سه امتیاز اختلاف دارد تا شرایط بدی را در این روزها تجربه کند.

مرتضی اسدی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این روزهای این باشگاه اظهار کرد: درست کردن چیزی که از پایه خراب باشد، سخت است. مشکل تراکتور بحث مدیریتی است و این که بازیکنان باکیفیتی از دست داده و نتوانسته بازیکنانی در حد آن‌ها جذب کند. در نیم فصل دوم مهدی کیانی به تراکتور آمده که بازیکن توانمند و کاپیتان تراکتور بوده است. آن‌ها با این کار خواستند این فضا را پر کنند. مهدی کیانی می‌تواند کمک حال تیم باشد ولی متاسفانه تراکتور کمبود نفرات دارد.

او درباره عملکرد سولدو، سرمربی تراکتور بیان کرد: مربی تراکتور نمی‌تواند به درستی از نفراتی که دارد، استفاده کند و شاهد این هستیم که تراکتور به این حال و روز افتاده است. به نظرم باشگاه مسیر را اشتباه می‌رود. این مسیر به سرانجام نمی‌رسد. مدیران باشگاه فقط خدا خدا می‌کنند که این فصل تمام شود.

این پیشکسوت تراکتور درباره اولیتماتوم به سولدو و تاثیری که می‌تواند در روند تیم داشته باشد، توضیح داد: سولدو مربی ایرانی نیست که اولتیماتوم بگیرد و به تکاپو بیفتد. مربی ایرانی است که وقتی احساس خطر می‌کند به آب و آتش می‌زند. سولدو مربی خارجی و به قول خودشان حرفه‌ای است. هم‌چنین حضور در تراکتور جزو کارنامه ورزشی او حساب می‌شود. سولدو به صورت حرفه‌ای به این موضوع فکر می‌کند و به نظرم تاثیری ندارد.

اسدی با اشاره بازی هفته هجدهم با استقلال صدرنشین ادامه داد: سولدو تقریبا یک نیم فصل فرصت داشته ولی متاسفانه نتایج خوبی نگرفته است. اگر نفر بعدی هم بخواهد بیاید، باید زمان داشته باشد. بازی بعدی هم که با استقلال است. استقلال قهرمان نیم فصل بوده و دیروز هم با این که خوب نبوده، ‌به پیروزی رسیده چون استقلال است. ما هم تراکتور هستیم و به قول معروف شیر، پیرش هم شیر است اما اگر بازیکنان‌مان بتوانند در حد نام تراکتور ظاهر شوند و روز خوب‌شان باشد.

او افزود: شرایط امسال تراکتور خوب نیست. البته ما الان هم سینه‌مان را برای تراکتور سپر می‌کنیم و حامی تراکتور هستیم. نتایج تراکتور باب میل هواداران نبوده که دلایل آن کمبود بازیکن، اشتباه مدیریتی وحشتناک سال‌های اخیر و مسائل دیگری که نمی‌خواهم بازگو کنم، بوده است.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور تراکتور در ادامه درباره بحث واگذاری این باشگاه گفت: مسئولان باید به دنبال این باشند که اگر قرار است این اتفاق بیفتد، بیفتد. تنها کسانی که این وسط ضرر کرده‌اند، تراکتور و هوادارانش هستند. متاسفانه در فوتبال تبریز شاهد بی‌ثباتی هستیم. صحبتی که پیش آمده باید به جد پیگیری شود. این واگذاری باید رخ دهد. خدا را شکر همه از شهردار، فرماندار، استاندار و نماینده مجلس به این ماجرا ورود کرده‌اند. نتایج تراکتور در سه فصل اخیر خوب نبوده در حالی که قبلا تراکتور شرایط بهتری داشت.

اسدی در پایان بیان کرد: بازیکنان تراکتور باید به خاطر نام بزرگ تراکتور از جان مایه بگذارند. باید بدانند پیراهن تراکتور قداست دارد و تن هرکسی برود باید با تمام وجود بازی کند. ان‌شاءالله اسم تراکتور مثل قبل در بالای جدول دیده شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.