تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 27597

سطح کیفی لیگ برتر بالا بود / تنیسورهای نفت در اروپا بازی می‌کنند 

سطح کیفی لیگ برتر بالا بود / تنیسورهای نفت در اروپا بازی می‌کنند 

جوزاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات لیگ برتر، اظهارکرد: بازی های لیگ برتر در سه مرحله برگزار شد و ما توانستیم در یکی از این مراحل میزبانی را به عهده بگیریم. میزبانی را شایسته و در حد استانداردهای بین‌المللی برگزار کردیم و همگان دیدند که آبادان امکانات مناسبی برای برگزاری مسابقات لیگ

جوزاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات لیگ برتر، اظهارکرد: بازی های لیگ برتر در سه مرحله برگزار شد و ما توانستیم در یکی از این مراحل میزبانی را به عهده بگیریم. میزبانی را شایسته و در حد استانداردهای بین‌المللی برگزار کردیم و همگان دیدند که آبادان امکانات مناسبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد.

وی با بیان این که بازیکنان تیم ما در اروپا هم بازی می کنند، گفت: تیم‌های شرکت‌کننده بازیکنان جوان و جویای نام بسیاری داشتند که رو به روی بازیکنان نامی لیگ با انگیزه بازی می کردند. البته تیم ما بازیکن های بومی هم در اختیار داشت که برای تیم به صورت ثابت نیز بازی کردند و در کنار بازیکنان ملی پوش تجربه کسب کردند. ما توانستیم به غیر از دو بازی، بیشتر بازی های را با بُرد پشت سر بگذاریم. 

سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان گفت: از مجموعه امور ورزش پالایش نفت آبادان و شخص آقای چوپان مدیرعامل باشگاه قدردانی می کنم که نگاه ویژه‌ای به ورزش تنیس روی میز داشتند. امیدوارم این نگاه استمرار داشته باشد و ما بتوانیم بازهم افتخارات بیشتری برای تنیس روی میز آبادان کسب کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.