تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 9443

سرپرست رادیو «پیام» منصوب شد/ رویکرد خبری پررنگ می‌شود؟

سرپرست رادیو «پیام» منصوب شد/ رویکرد خبری پررنگ می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ۳۰ آبان ماه علی بخشی زاده معاون صدا مهدی شهاب تالی را به عنوان سرپرست رادیو پیام منصوب کرد. بخشی‌زاده در این حکم آورده است: نظر به تجربیات مفید و پیشینه ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شبکه رادیویی پیام» منصوب می‌شوید. بی‌شک

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ۳۰ آبان ماه علی بخشی زاده معاون صدا مهدی شهاب تالی را به عنوان سرپرست رادیو پیام منصوب کرد.

بخشی‌زاده در این حکم آورده است: نظر به تجربیات مفید و پیشینه ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شبکه رادیویی پیام» منصوب می‌شوید.

بی‌شک بهره‌مندی از سرمایه مخاطب و منابع انسانی قابل اعتنای شبکه رادیویی پیام و کانال رادیو آوا با مدیریت آینده‌نگرانه می‌تواند این شبکه رادیویی را بیش از پیش مطلوب و مقبول مخاطب نماید و همزمان محملی ارزنده برای پیشبرد اهداف رسانه‌ای در محتوا و فرم باشد.

از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه ویژه سند تحولی معاونت صدا موجبات رشد و اعتلای شبکه رادیویی پیام و کانال رادیو آوا را فراهم نمایید.»

سرپرست رادیو «پیام» منصوب شد/ رویکرد خبری پررنگ می‌شود؟

بخشی‌زاده همچنین در این حکم از شهرام ملازاده مدیری پیشین رادیو پیام در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

به گزارش مهر، رادیو پیام رویکردی خبری دارد و در میان اخبار موسیقی‌های مختلفی نیز پخش می‌کند و حالا با انتصاب شهاب تالی که پیش از این به عنوان مدیرکل اخبار صدا فعالیت می‌کرده است احتمال می‌رود رویکرد خبری این شبکه قرار است تقویت شود. امید است با تقویت این رویکرد بخش موسیقایی این رادیو نیز همچنان حفظ شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.