تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13686

سرپرست ایرانی تیم ارمنستان: جام تختی اهمیت زیادی برای ما دارد

سرپرست ایرانی تیم ارمنستان: جام تختی اهمیت زیادی برای ما دارد

به گزارش ایسنا، علی دولتخواه درباره حضور تیم کشتی فرنگی ارمنستان در جام تختی، گفت: ۲ ماه پیش انتخابی گذاشتیم که تیم اول را برای جام تختی انتخاب کردیم. تنها یک ورزشکار ما شرکت نداشت که به خاطر آسیب دیدگی بود. بر همین اساس نیز تیم ارمنستان در وزن ۹۷ کیلوگرم جام تختی نماینده ای

به گزارش ایسنا، علی دولتخواه درباره حضور تیم کشتی فرنگی ارمنستان در جام تختی، گفت: ۲ ماه پیش انتخابی گذاشتیم که تیم اول را برای جام تختی انتخاب کردیم. تنها یک ورزشکار ما شرکت نداشت که به خاطر آسیب دیدگی بود. بر همین اساس نیز تیم ارمنستان در وزن ۹۷ کیلوگرم جام تختی نماینده ای ندارد.

سرپرست ایرانی تیم ارمنستان، افزود: بعد از جام تختی در رقابت های قهرمانی اروپا شرکت می کنیم و انتخابی دو وزن نیز که به دلیل کرونا در قهرمانی کشور نبودند، در جام تختی برگزار می شود.

وی درباره حضور تیم ارمنستان در جام تختی همانند سال های گذشته، خاطرنشان کرد: دوره‌های قبل همیشه می‌خواستیم یک تیم در جام تختی شرکت کند و این موضوع بیانگر اهمیت این رقابت ها برای ارمنستان است. البته امسال نیز این رقابت ها برای ما حکم دیدار آمادگی پیش از مسابقات قهرمانی اروپا است.

دولتخواه همچنین با اشاره به انتخابی تیمش در وزن ۵۵ کیلوگرم، اظهار کرد: برای نفر اول قهرمانی کشور در ۵۵ کیلو و نفر دوم نظامیان جهان امروز انتخابی داریم تا نفر اعزامی به قهرمانی اروپا و مسابقات جهانی مشخص شود.  کشتی‌گیران ما بیشتر مدال‌آوران هستند و یکی از کشتی‌هایی که فکر می‌کردم خوب باشد ۶۳ کیلوگرم بود که علیرضا نجاتی را در المپیک برده بود امروز حضور دارد اما نجاتی به وزن دیگری رفته است.

این داور بین‌المللی درباره عضویت نماینده داوری ایران در کمیسیون داوری اتحادیه جهانی، گفت: داوری‌های ایران از قدیم جزو بهترین‌ها بودند که از نظر فنی خوب قصاوت می‌کردند و حقشان بود که زودتر از این ها در اتحادیه جهانی کرسی بگیرند. خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم جزو چهره‌های تاثیرگذار در جهان باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.