تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 2448

سرمربی هندبال ذوب آهن: حضور سرمربی اسپانیایی تیم ملی در لیگ سبب انگیزه مضاعف است

سرمربی هندبال ذوب آهن: حضور سرمربی اسپانیایی تیم ملی در لیگ سبب انگیزه مضاعف است

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز لیگ برتر هندبال اظهار کرد: فردا (شنبه) مسابقات لیگ شروع می‌شود. تمرینات آمادگی جسمانی و تکنیکی و تاکتیکی تیم را دو هفته است که به صورت مستمر صبح و عصر آغاز کردیم. با توجه به اینکه این دوره از لیگ

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز لیگ برتر هندبال اظهار کرد: فردا (شنبه) مسابقات لیگ شروع می‌شود. تمرینات آمادگی جسمانی و تکنیکی و تاکتیکی تیم را دو هفته است که به صورت مستمر صبح و عصر آغاز کردیم. با توجه به اینکه این دوره از لیگ مسابقات کمی نسبت به سال‌های قبل زودتر شروع شد، به آمادگی نسبی خوبی رسیده‌ایم ولی آمادگی ۱۰۰ درصدی نداریم.

صادقی افزود: همین آمادگی نسبی هم برای شروع مسابقات خوب است. ما در مرحله اول لیگ دو بازی مقابل ناجا قم و صنعت مس کرمان خواهیم داشت. با توجه به اینکه سرمربی اسپانیایی تیم ملی هم برای انتخاب بازیکن ملی در لیگ حاضر خواهد شد بازیکنان انگیزه خوبی دارند. امیدوارم لیگ خوبی را پیش رو داشته باشیم. 

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: با توجه به کمی وقتی که داشتیم ولی از نظر تکنیک و تاکتیک کارهای خوبی انجام شد و به آمادگی نسبی خوبی رسیده‌ایم. امیدوارم در مسابقات پله به پله که پیش می‌رویم  با توجه به حریفان و شرایط هندبال خوبی را به نمایش بگذاریم. 

وی گفت: مطمئنا لیگ امسال لیگ پویایی خواهد بود چون تیم ها آمادگی خوبی دارند. ۱۰ تیم در این لیگ حضور دارند و این تعداد تیم نسبت به اینکه تعداد تیم‌ها بیشتر می‌شد بهتر است. بازیکنان به خوبی بین تیم‌ها تقسیم شدند و قطعا لیگ پویاتر نسبت به سال قبل خواهیم داشت. حریفان سخت تر شدند و همه تیم‌ها برای سکو به مسابقات می‌آیند. امیدوارم که مسابقات خوبی برگزار شود.

وی گفت: ما در ذوب آهن تنها تفکرمان قرار گیری در بالای جدول است و به دنبال کسب سکو هستیم. امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان بتوانیم مقام درخور شان ذوب آهن که از باشگاه‌های بزرگ و ریشه دار هندبال است بدست آوریم و بتوانیم طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: در پایان باید از هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، آقای فریدونی مدیرعامل باشگاه و مدیریت کارخانه و  کرباسچی معاون فنی باشگاه که تیم را برای حضور در این مسابقات حمایت کامل کردند تا این تیم با قدرت در لیگ حاضر شود تشکر کنم. تمام قول‌هایی که داده شد تا این لحظه انجام شده و امیدوارم این حمایت‌ها تا پایان لیگ ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.