تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 5669

سرمربی تیم ملی والیبال دختران جوان: شناختی از نفرات موجود نداریم/ باید صبر کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال دختران جوان: شناختی از نفرات موجود نداریم/ باید صبر کنیم

پدیده بلوری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های تیم ملی والیبال دختران جوان اشاره و بیان کرد: بخشنامه‌های لازم احتمالا همین هفته نهایی و تا آخر هفته برای شهرستان‌ها و استان‌ها ارسال می‌شود تا بازیکنان خود را طبق شرایطی که برایشان قائل شده‌ایم، به ما معرفی کند. شرایطی را هم ایجاد می‌کنیم تا ویدئو بازی‌ها و

پدیده بلوری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های تیم ملی والیبال دختران جوان اشاره و بیان کرد: بخشنامه‌های لازم احتمالا همین هفته نهایی و تا آخر هفته برای شهرستان‌ها و استان‌ها ارسال می‌شود تا بازیکنان خود را طبق شرایطی که برایشان قائل شده‌ایم، به ما معرفی کند. شرایطی را هم ایجاد می‌کنیم تا ویدئو بازی‌ها و تمریناتشان را به شکل مجازی برای ما بفرستند چون با توجه به اینکه فرصت کم است و با شیوع کرونا روبرو هستیم، احتمال اینکه به همه استان‌ها سر بزنیم کم است. از طرفی اغلب بازیکنان جوانان در لیگ بازی‌ می‌کنند یا در قهرمانی کشوری حاضر می‌شوند، آنجا هم فضای مناسبی را برای ما به وجود می‌آورد که بازیکنان را ببینیم و ارزیابی کنیم.

او در ادامه افزود: اینکه چیدمان اردوها به چه شکلی خواهد بود، منوط به برگزاری جلساتی است که سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را با هم هماهنگ کنیم. با توجه به اینکه مسابقات پیش روی این رده‌ها ممکن است به هم نزدیک باشند و تیم‌ها باید به شرایط مطلوب برسند، به هماهنگی نیاز است. در ادامه به استان‌ها اعلام می‌کنیم که چگونه جلو برویم.

بلوری‌زاده با بیان اینکه مسابقات آسیایی جوانان سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات جامعی از افراد موجود در رده جوانان نداریم چون خیلی از بازیکنان به دلیل تعویق مسابقات و شیوع کرونا در رقابت‌ها شرکت نکردند و رده سنی آنها عوض می‌شود. بنابراین باید ابتدا همه را جمع کنیم تا ببینیم موجودی تیم به شکلی است و چقدر زمان می برد که تیم خوبی را آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران جوان در پایان گفت: همه باید حوصله کنیم تا وضعیت موجود را بشناسیم.  الان سه بازیکن خوبی که در رده جوانان می‌توانستند در سال ۲۰۲۱ در تیم ما شرکت کنند، در سال ۲۰۲۲ نداریم. این تغییرات باعث می‌شود که هیچ برآورد درستی نداشته باشیم. از طرفی مسابقات نوجوانان هم از سال ۲۰۱۸ تا الان برگزار نشده است یعنی حتی نمی‌دانیم در رده نوجوانان چه کسانی را داریم. بنابراین باید کمی صبر کنیم تا شناختی از وضعیت موجود به دست بیاوریم تا بعد مشخص کنیم چگونه جلو برویم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.