تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 27243

سرلشکر باقری: حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند

سرلشکر باقری:  حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ در دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه غواصان دریادلی

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ در دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه غواصان دریادلی که در عملیات کربلای ۴ در سوم دیماه سال ۱۳۶۵ و در دفاع مقدس ملت عظیم‌الشأن ایران برابر استکبار جهانی و جنگ تحمیلی و نابرابر هشت ساله جبهه زر، زور و تزویر بین‌المللی علیه انقلاب و نظام اسلامی آسمانی شدند، را گرامی می‌داریم و به ارواح پر فتوح و تابناک یکایک آنان درود می‌فرستیم. بی‌تردید نام، یاد و حماسه شهدای عزیزی که غریبانه و سرافرازانه در تاریخ این سرزمین “ستارگان اروند” و “غواصان دریادل” نام گرفتند، برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم زنده و مشعل‌های هدایت ایران و ایرانی در گذرگاه‌های سخت و پر خطر تاریخی خواهند بود و درس‌های عبرت آموز خود در پای بندی به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی و فنا شدن برای آن را فراروی مجاهدان و مدافعین مقتدر، مصمم و افتخار آفرین قرار خواهند داد تا پرچم حق طلبی، ظلم‌ستیزی، عدالت خواهی و گرایش به معنویت، صلح و سعادت همچنان بر افراشته بماند. حماسه غواصان خط شکن بویژه برای امروز جامعه ما که دشمن در میدان جنگ شناختی و نبرد ترکیبی در پی تسخیر ذهن‌ها و اندیشه‌های ناب و فروپاشی اراده مردم با جنگ روانی و رسانه‌ای و روایت سازی‌های شیطانی و دروغین خیال پردازی می‌کند، بسیار آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند و پیروز از گزند و آسیب‌ها و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد. با تکریم و تعظیم به مقام شامخ این اسطوره‌های بی نام و نشان که دردانه‌های امروز و نامداران گمنام دیروز بوده و با دست‌های بسته و پیکره‌های ستمدیده، در لحظه‌های نیاز ملت بشارت‌های تردید ناپذیر بر دل‌های بیدار شدند؛ تجدید عهد می‌کنیم و از خدای حکیم و نعیم طلب می‌کنیم ما را در «خیمه ولایت» و «حرم جمهوری‌ اسلامی ایران« ادامه دهنده راه مقدس و نورانی آنان که همان اعتلای «اسلام» و «قرآن» و عزت، عظمت، پیشرفت و قوی‌تر شدن ایران عزیز است؛ یاری بخشد. سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح»
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.