تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۸
کد خبر : 9550

سردار فرحی: بسیجیان باید آماده مقابله با عرصه‌های تهاجمی دشمن باشند

سردار فرحی: بسیجیان باید آماده مقابله با عرصه‌های تهاجمی دشمن باشند

به گزارش ایسنا، سردار مهدی فرحی در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین است و بر همین اساس امامین انقلاب واژه ها و جمله های بسیار زیبا و ارزشمندی درباره این شجره طیبه عنوان کردند. جانشین وزیر دفاع به ویژگی های بسیجیان اشاره کرد و گفت: تنها ظاهر

به گزارش ایسنا، سردار مهدی فرحی در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین است و بر همین اساس امامین انقلاب واژه ها و جمله های بسیار زیبا و ارزشمندی درباره این شجره طیبه عنوان کردند.

جانشین وزیر دفاع به ویژگی های بسیجیان اشاره کرد و گفت: تنها ظاهر بسیجی داشتن ملاک نیست، بسیج دارای تفکر و روحیه و فرهنگ ویژه اسلامی است و در نهایت اینکه بسیجی حقیقی عملگرا است.

 فرحی با اشاره به بیانات رهبری درباره بسیجیان تاکید کرد: تفکر بسیجی به فرموده فرماندهی معظم کل قوا در امتداد فرهنگ عاشورا است. بسیج پرورش یافته فرهنگ عاشوراست و رفتار و سیره بسیجی باید با فرهنگ عاشورا مطابقت داشته باشد.

وی افزود: بنابراین ما باید هر روز خودمان را با معیارهای فرهنگ بسیج، بسنجیم و ببینیم که کردار و گفتارمان برای خدا است یا برای دست یابی به ظواهر بی ارزش دنیایی.
 
 جانشین وزیر دفاع سخت کوشی و خستگی ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجی باید دشمن شناس باشد تا در این فضای غبار آلود مسیر حقیقت را بیابد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه کشور، گفت: بسیجیان باید در همه عرصه های تهاجمی دشمن خودشان را آماده مقابله کنند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.