تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 13656

سجادی: برنامه‌ریزی ورزشی در رده نونهالان، آینده ورزش را تضمین می‌کند

سجادی: برنامه‌ریزی ورزشی در رده نونهالان، آینده ورزش را تضمین می‌کند

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی، باران ارجمند و کمیل نیک نژاد دو ملی پوش نونهال با حمید سجادی دیدار و گفت وگو کردند. در جریان این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی دو نونهال تنیس روی میز کشور این مهم را حاصل برنامه

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی، باران ارجمند و کمیل نیک نژاد دو ملی پوش نونهال با حمید سجادی دیدار و گفت وگو کردند. در جریان این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی دو نونهال تنیس روی میز کشور این مهم را حاصل برنامه ریزی مسئولان و برنامه ریزان فدراسیون در جهت توسعه پایدار در حوزه قهرمانی عنوان و تاکید کرد: حفظ عناوین قهرمانی در این رده سنی بسیار سخت است، بنابراین ورزشکاران کشورمان در این سنین باید تلاش بیشتری داشته باشند.

حمید سجادی با بیان اینکه دستیابی به عنوان قهرمانی در رشته تنیس روی میز در آسیا اقدامی قابل تقدیر است توضیح داد: برترین ورزشکاران این رشته در قاره بزرگ آسیا هستند و این نتایج را حاصل ممارست بسیار ورزشکاران، اهتمام رییس و سایر برنامه ریزان و کادر فنی این رشته می دانم.

وی در ادامه سخنانش از ورزشکاران نونهال به عنوان آینده سازان ورزش کشور یاد کرد و خطاب به ورزشکاران حاضر در جلسه گفت: برای رسیدن به موفقیت مسیر بسیار پرفراز و نشیبی را باید پشت سر بگذارید و این راه با وجود تمامی سختی هایش بسیار شیرین و حساس است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین خطاب به ملی پوشان نونهال تنیس روی میز گفت: شما از هم اکنون و تا آینده، الگوی موفق بسیاری از جوانان خواهید بود، بنابراین باید با حساسیت بیشتر زندگی شخصی و ورزشی‌تان را پشت سر بگذارید.

وی در ادامه الگو سازی، تمرکز، هدف گذاری، احترام گذاشتن به پیشکسوتان، مطالعه و نگاه علمی به رشته های ورزشی را گامی مهم در دست یابی به موفقیت دانست.
سجادی تاکید کرد: فرصت مناسبی برای شما وجود دارد که برای زندگی ورزشی تان هدفی را داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت، ضمن برنامه ریزی و الگو سازی از تجربه مربیان، کادر فنی و پیشکسوتان بهره مناسب بگیرید.

وی در ادامه سخنانش احترام به پیشکسوت را مورد تاکید دوباره قرار داد و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از موفقیت‌هایی که به دست می آید حاصل پیشکسوتانی است که دانش خود را در اختیار ورزشکاران جوان تر قرار می دهند، بنابراین باید از هم اکنون این موضوع را سرلوحه کار قرار دهید.

وی در پایان خانواده ورزشکاران را به جهت حمایت از فرزندان خود مورد تقدیر قرار داد و تاکید کرد در دیدارهای بعدی ملی پوشان نونهال با خانواده‌هایشان در این جمع ها حضور پیدا کنند چرا که والدین نقش بسیار مهمی در رشد، تعالی و موفقیت ورزشکاران دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.