تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
کد خبر : 6532

ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

به گزارش ایسنا، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است. باشگاه اسکرا پس از تمدید قرارداد با یکی از بهترین بازیکنان جهان اعلام کرد که ساندر در فصل آینده برای این باشگاه بازی

به گزارش ایسنا، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است.

باشگاه اسکرا پس از تمدید قرارداد با یکی از بهترین بازیکنان جهان اعلام کرد که ساندر در فصل آینده برای این باشگاه بازی می‌کند اما با وجود تمدید قرارداد، این ستاره آمریکایی در تمرینات تیم‌اش حاضر نشد تا روند قانونی فسخ قرار داد آغاز شود.

باشگاه اسکرا اعلام کرده که این بازیکن ۲۹ ساله پس از اتمام کارش با تیم ملی والیبال آمریکا در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک توکیو تمایلی به بازگشت به لهستان را نداشت. باشگاه اسکرا اظهار کرده که به ساندر مهلتی برای بازگشت به این تیم را داده اما درخواست‌ها و یادآوری‌های باشگاه توسط ستاره آمریکا نادیده گرفته شد.

در جدیدترین بیانیه باشگاه اسکرا آمده است که این تیم رویه قانونی را برای فسخ قرارداد با ساندر آغاز کرده است و به زودی باشگاه نام جانشین این ستاره آمریکایی را اعلام می‌کند که به احتمال زیاد دیک کوی خواهد بود.

گفتنی است میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران در این فصل از رقابت‌ها برای اسکرا توپ خواهد زد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.