تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 29431

ستاره‌ای که قربانی بی‌پولی شد!

ستاره‌ای که قربانی بی‌پولی شد!

مهشید اشتری در مورد وضعیت تمرینی خود به خبرنگار ایسنا گفت: مسابقات دسته یک بزرگسالان در زنجان، انتخابی تیم ملی دانشجویی و دور آخر لیگ برتر پیش‌رو هستند. در این مدت مداوم تمرین کرده‌ام و باید در جریان مسابقات نتیجه کارم را ببینم. او در پاسخ به اینکه چرا حضورش در تورهای بین‌المللی کم شده،

مهشید اشتری در مورد وضعیت تمرینی خود به خبرنگار ایسنا گفت: مسابقات دسته یک بزرگسالان در زنجان، انتخابی تیم ملی دانشجویی و دور آخر لیگ برتر پیش‌رو هستند. در این مدت مداوم تمرین کرده‌ام و باید در جریان مسابقات نتیجه کارم را ببینم.
او در پاسخ به اینکه چرا حضورش در تورهای بین‌المللی کم شده، بیان کرد: ورزشکاران الان با هزینه شخصی یا اسپانسر در تورهای بین‌المللی شرکت می‌کنند و فدراسیون دیگر با هزینه خودش نمی‌فرستد. به همین دلیل به مسابقات بین‌المللی نمی‌روم و از رنکینگ هم خارج شده‌ام. برایم سخت است که خودم در مسابقات شرکت کنم چون هر تور نزدیک ۵۰ – ۶۰ میلیون هزینه می‌برد. یک تور هم فایده ندارد و در سال حداقل باید در سه تور شرکت کنیم که هزینه‌اش سنگین می‌شود. به همین دلیل ترجیحم این است که فعلا شرکت نکنم مگر اسپانسری پیدا شود که آن هم نیست.
اشتری در مورد سقوطش در رنکینگ جهانی تنیس روی میز گفت: این هم به خاطر شرکت نکردن در مسابقات است. همه کسانی که الان در رنکینگ هستند، در تورها شرکت می‌کنند. رنکینگم قبلا ۱۶۰ بود اما الان حدود ۵۶۰ هستم. بچه‌ها اصولا اسپانسر دارند و خانواده‌ها در شرایطی نیستند که هزینه سنگین سفرها را پرداخت کنند. از طرفی هزینه‌های جانبی زیادی مثل راکت و رویه داریم که خانواده‌ها تامین می‌کنند. پیدا کردن اسپانسر هم سخت است اما واقعا دنبال این کار نرفته‌ام.
او در پاسخ به این سوال که چرا دنبال اسپانسر نمی‌گردد، بیان کرد: حس می‌کنم بی‌فایده است. قبلا از طریق مصاحبه یا شکل‌های دیگر از این موضوع حرف می‌زدم اما حس می‌کنم برای من فایده نداشته و بی خیال شدم. پیدا نمی‌شود مگر کسی آشنا یا پارتی داشته باشد که من ندارم!
ملی‌پوش تنیس روی میز زنان با بیان اینکه از شرکت نکردن در تورهای بین‌المللی ناراحت هستم، ادامه داد: خیلی دوست دارم در تورها شرکت کنم و رنکینگم را ارتقاء بدهم چون خیلی تمرین می‌کنم. خیلی هم برایم مهم است چون با بالا رفتن رنکینگ شانس حضور در لیگ‌های معتبر را پیدا می‌کنم اما نمی‌توانم بروم و خودم را نشان بدهم.
او در پاسخ به این سوال که از فدراسیون برای پیدا کردن اسپانسر کمک خواسته، گفت: فداسیون باید خودش به فکر باشد چون مسئول همه ماست. باید دنبال اسپانسر برای بازیکنان و اعزام‌شان به مسابقات باشد و نیازی به گفتن ما نباید باشد. بد است که بازیکنان تیم ملی ماه‌ها در مسابقات شرکت نکنند و فقط کسانی بروند که پول دارند. کسانی که ممکن است حتی بازیکن ملی هم نباشند اما چون از نظر مالی تامین هستند، به مسابقات اعزام می‌شوند در صورتی که شرایط برای ملی‌پوشانی که تمرینات پرفشاری انجام می‌دهند، سخت است.
اشتری به مطرح شدن بازیکنان جوانی همچون الینا رحیمی اشاره کرد و گفت: بازیکن می‌آید و باید همیشه احساس خطر کرد. معتقدم همه بازیکنان را باید زنگ خطر دانست که می‌توانند بازیکنان ملی‌پوش را به حاشیه ببرند و جایگزینشان شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.