تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 11661

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود

به گزارش خبرگزاری مهر ، آهنگسازی موسیقی فیلم «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری به سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز کشورمان واگذار شد. سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: من از سال ها پیش در حوزه موسیقی فیلم فعالیت کردم و اولین موسیقی فیلمی که ساختم اوایل دهه ۸۰ بود

به گزارش خبرگزاری مهر ، آهنگسازی موسیقی فیلم «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری به سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز کشورمان واگذار شد.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: من از سال ها پیش در حوزه موسیقی فیلم فعالیت کردم و اولین موسیقی فیلمی که ساختم اوایل دهه ۸۰ بود که در فیلم «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» با سیروس الوند همکاری کرده و با این فیلم وارد حوزه ساخت موسیقی فیلم شدم. بعد از آن با محمد علی اینانلو در برنامه «گردش» در حوزه صداگذاری و موسیقی فیلم همکاری کردم. در تمامی این سال ها در حوزه موسیقی فیلم با کارگردان های زیادی در فیلم های مختلف همکاری داشتم که می توان به فیلم «شکاف»، «خط ساغر»، انیمیشن «شازده کوچولو»، «این ترانه عاشقانه نیست» اشاره کرد.

این آهنگساز ادامه داد: من به عنوان یک موزیسین اگر بخواهم موسیقی فیلم بسازم باید مانند یک مایع باشم و در هر ظرفی بتوانم خودم را بگنجانم. من در فیلم «۲۸۸۸» به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علی محمدی با این گروه همکاری کردم و موسیقی فیلم این کار را ساختم و قرار است این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود. این فیلم ژانر عاشقانه و جنگی دارد و چون ژانری متفاوت است دوست داشتم استعداد خودم را در این ژانر هم در حوزه ساخت موسیقی فیلم نشان دهم و بگویم که در این فضا هم توانایی ساخت موسیقی فیلم دارم که خوشبختانه کیوان علی محمدی به عنوان کارگردان موسیقی این فیلم را دوست داشت.

وی عنوان کرد: این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارد و مردم باید درباره آن قضاوت کنند. موسیقی این فیلم عاشقانه است و از سازهایی استفاده کردم که صدای کریستالی داشته باشند. نکته جالب این است که این فیلم در ژانر جنگ است ولی یک صحنه جنگ در این فیلم دیده نمی شود و فیلم سیاه و سفید است که این تفاوت در هر فیلمی دیده نمی شود. همچنین یک ویژگی مهم دیگر این فیلم بازی بسیار خوب بازیگران است. به نظر من کارگردان این فیلم فرهنگ و شعوری بی نظیر دارد که این فرهنگ در فیلم هم دیده می شود. از این همکاری لذت بردم و مطمئن هستم مورد توجه مخاطبان نیز قرار می گیرد.

احتشامی در پایان گفت: سه سال برای موسیقی این فیلم تفکر شده است و اجرای آن یک هفته زمان برد. در این جا لازم می دانم از محی نیکو تشکر کنم زیرا ضبط موسیقی، صدابرداری و مسترینگ این کار را انجام داده است و در این راه بسیار به من کمک کرد.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.