تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 13920

زنان پاراوزنه بردار در انتظار دریافت مجوز برای حضور در مسابقات برون مرزی

زنان پاراوزنه بردار در انتظار دریافت مجوز برای حضور در مسابقات برون مرزی

مژگان نصیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری بانوان به مناسبت دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان از فردا دوشنبه ۹ اسفند با حضور ۶۹ وزنه بردار از ۱۸ استان در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و با نظارت نماینده ای از IPC برگزار می شود و

مژگان نصیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری بانوان به مناسبت دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان از فردا دوشنبه ۹ اسفند با حضور ۶۹ وزنه بردار از ۱۸ استان در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و با نظارت نماینده ای از IPC برگزار می شود و به مدت یک روز ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان این رقابتها نفرات برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: چون رکوردهای به ثبت رسیده در دو دوره قبل چشمگیر نبود، در حال حاضر هیچ تیم ملی در بخش وزنه برداری بانوان نداریم و برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور تنها با هدف شناسایی وزنه برداران مطرح و خوب در بخش بانوان است.

نصیری پیرامون این پرسش که چه زمانی شرایط حضور بانوان وزنه بردار معلول برای شرکت در مسابقات برون مرزی فراهم خواهد شد، تصریح کرد: هنوز بسترهای لازم برای حضور بانوان در مسابقات برون مرزی فراهم نشده است، ابتدا باید لباس آنها برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی از سوی فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار بگیرد که هنوز مجوزی در این زمینه دریافت نکردیم، البته یک لباس برای وزنه برداران طراحی شده که تنها در مسابقات داخلی امکان استفاده از آنها وجود دارد.

وی در پایان گفت: کلیه وزنه برداران و داوران و مربیان شرکت کننده در قهرمانی کشور در صورتی شرایط حضور آنها در مسابقات فراهم خواهد شد که تست PCR و دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند، در غیر این صورت امکان شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.