تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۸
کد خبر : 14982

زالی از ۵ بیمارستان پایتخت بازدید کرد

زالی از ۵ بیمارستان پایتخت بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در دومین روز از سال نو، به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های مدرس، امام حسین (ع)، مسیح دانشوری، لبافی نژاد و اختر را بازدید و نحوه ارائه خدمات در این مراکز را مورد بررسی قرار داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در دومین روز از سال نو، به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های مدرس، امام حسین (ع)، مسیح دانشوری، لبافی نژاد و اختر را بازدید و نحوه ارائه خدمات در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه نظیر اورژانس، مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، تریاژ، ریه، کرونا، داروخانه و سایر بخش‌های بیمارستانی سال جدید را به پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر درمان تبریک گفت و از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت در راستای ارتقا سلامت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم قدردانی کرد.

زالی در این بازدیدها از نزدیک نحوه ارائه خدمات به بیماران را مورد بررسی قرار داد و در جریان چالش‌ها، نیازها و ظرفیت‌های این مراکز قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی بازدید از این مراکز به گفتگو با بیماران بستری پرداخت و از آنان عیادت و دلجویی کرد.

زالی در ادامه در جریان گزارشات، کمبودها و برنامه‌های نوروزی بیمارستان‌ها قرار گرفت و برای رفع مسائل و مشکلات اعلام آمادگی کرد.

وی ضمن تبریک سال نو به پرسنل این مراکز، از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

زالی همچنین از مرکز واکسیناسیون خدمات جامع سلامت کادوس نیز بازدید کرد.

در این بازدید وی از نزدیک نحوه ارائه خدمات و نحوه واکسیناسیون را مورد بررسی قرار داد و در جریان چالش‌ها، نیازها و ظرفیت‌های این مرکز قرار گرفت.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.