تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 18801

رییس فدراسیون اسکواش: کاندیدا شدم اما اصراری بر دو دستی گرفتن فدراسیون ندارم

رییس فدراسیون اسکواش: کاندیدا شدم اما اصراری بر دو دستی گرفتن فدراسیون ندارم

به گزرش ایسنا، ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ دوره ریاست مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش به پایان می رسد. این سومین دوره پیاپی ریاست سلیمانی در این فدراسیون است و با توجه به قانون حضور روسای فدراسیون‌ها تنها در سه دوره مدیریتی او دیگر نمی تواند به عنوان رییس در این فدراسیون فعالیت کند. البته او به

به گزرش ایسنا، ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ دوره ریاست مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش به پایان می رسد. این سومین دوره پیاپی ریاست سلیمانی در این فدراسیون است و با توجه به قانون حضور روسای فدراسیون‌ها تنها در سه دوره مدیریتی او دیگر نمی تواند به عنوان رییس در این فدراسیون فعالیت کند. البته او به امید تغییر این قانون در آخرین لحظه به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده است اما می‌گوید تابع قانون است و اصراری بر دو دستی گرفتن فدراسیون ندارد.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ثبت نامش به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش اظهار کرد: وزارت ورزش در معاونت حقوقی ریاست جمهوری روی قانون سه دوره کار می‌کند و این موضوع در حال بررسی است، به خاطر محکم کاری به عنوان آخرین نفر ثبت نام کردم. هر چیزی که قانون بگوید همان در ۲۶ شهریور انجام می‌شود.

رییس فدراسیون اسکواش در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قانون حضور روسای فدراسیون‌ها تنها در سه دوره مدیریتی تغییر کند و باز هم به عنوان رییس در این فدراسیون بماند گفت: خیلی برایم مهم نیست که این موضوع بشود یا نشود. من کارمند وزارت ورزش هستم و نهایت هم هر چیزی که بخشنامه‌ها اجازه دهند عمل خواهم کرد. اصراری بر دو دستی گرفتن فدراسیون ندارم.

وی در ادامه در خصوص شرایط فدراسیون اسکواش گفت: شرایط خیلی خوب است. با توجه به اینکه مقداری منابع مالی فدراسیون‌ها کم است، آنها بایستی خودشان به دنبال منابع باشند، اسپانسر بگیرند تا مسابقات برگزار شود. در همین شرایط به شدت درگیر برگزاری مسابقات لیگ هستیم. همچنین ما میزبان مسابقات غرب آسیا در اوایل تیر هستیم. بعد از آن مسابقات هفته پایانی لیگ برتر و دسته یک را برگزار خواهیم کرد. بعد از آن مسابقات قهرمانی کشور شروع می‌شود. در مرداد میزبان مسابقات قهرمانی آسیا راکتبال و اسکواش بودیم که فدراسیون آسیا به دلیل فشردگی مسابقات زمان آن را به مهر موکول کرد. این ها مهمترین برنامه های ما تا زمان انتخابات است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.