تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 8649

«ریست» به کره جنوبی می‌رود

«ریست» به کره جنوبی می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده که با نام «ریست» راهی جشنواره‌های خارجی شده است، در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کرد. جشنواره آپوریای کره جنوبی که

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده که با نام «ریست» راهی جشنواره‌های خارجی شده است، در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کرد.

جشنواره آپوریای کره جنوبی که بیست و یکمین دوره خود را برگزار می‌کند، با هدف حمایت از فیلمسازان و کشف استعدادهای برتر تشکیل شده تا ایده‌های فیلمسازان به دید مخاطبان ملی و بین‌المللی برسد.

بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم آپوریا در گانگوون کره جنوبی از ۲۴ آذر تا ۲۵ دی ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ به مدت یک ماه به نمایش فیلم‌های منتخب می‌پردازد.

«ریست» که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، پیش از این به بخش اصلی و مسابقه چهارمین جشنواره Festival del Cinema di Castel Volturno ایتالیا راه پیدا کرده بود.

رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.