تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27537

رکابزن لژیونر: خوشحالم در مسابقات حرفه‌ای شرکت می کنم/ از بلاتکلیفی فدراسیون ناراحتیم

رکابزن لژیونر: خوشحالم در مسابقات حرفه‌ای شرکت می کنم/ از بلاتکلیفی فدراسیون ناراحتیم

ماندانا دهقان در گفتگو با ایسنا درباره حضور مجدد خود در یک تیم دوچرخه سواری اسپانیایی بیان کرد: هر ورزشکاری ممکن است که تیم باشگاهی خود را تغییر دهد. تیم جدیدم نسبت به تیم قبلی یک رده بالاتر است و چون کنتینانتال است می‌تواند در تمام مسابقاتی که زیر نظر اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری است و

ماندانا دهقان در گفتگو با ایسنا درباره حضور مجدد خود در یک تیم دوچرخه سواری اسپانیایی بیان کرد: هر ورزشکاری ممکن است که تیم باشگاهی خود را تغییر دهد. تیم جدیدم نسبت به تیم قبلی یک رده بالاتر است و چون کنتینانتال است می‌تواند در تمام مسابقاتی که زیر نظر اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری است و امتیاز دارد، شرکت کند. قرارداد من با این تیم یک ساله است و قرار است در تمام مسابقاتی که در کشور اسپانیا و کشورهای همسایه آن برگزار می‌شود، شرکت کنیم.
دهقان در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی قرار است به تیم جدید خود ملحق شود؟ گفت: فکر می‌کنم از اواخر ماه جاری به اسپانیا بروم و به تیم جدید خود ملحق شوم.
او در مورد اینکه اکثر دوچرخه‌سواران ایران در مسابقات کمی شرکت می‌کنند و حضور در این تیم می‌تواند کمک زیادی به بالا نگه داشتن آمادگی‌اش کند، تصریح کرد: در دوچرخه سواری تمرین بدون مسابقه فایده ای ندارد. تیم ملی هم در سال فقط در مسابقه قهرمانی آسیا شرکت می کند و در مسابقات دیگر شرکت نمی‌کند. مسابقات داخلی هم فعلا تعطیل هستند. اگر دوچرخه‌سوار از مسابقات دور بماند افت می‌کند و خیلی خوشحالم که با تیم جدیدم می‌توانم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم.
دهقان در پاسخ به این پرسش که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کرد و برنامه‌ای دارد که مجددا در بازی‌های آسیایی هانگژو هم حضور داشته باشد؟ تاکید کرد: بله ۱۰۰ درصد به دنبال حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم. اکثر رقبای آسیایی ما نظیر ازبکستان و قزاقستان در کشورهای اروپایی اردو می زنند یا در مسابقات اروپایی شرکت می‌کنند و اگر من با تیم جدیدم بتوانم در مسابقاتی شرکت کنم که رقبای آسیایی هم حضور دارند، محک خوبی قبل از بازی‌های آسیایی خواهد بود. از طرفی حضور در مسابقات به بالا رفتن آمادگی من کمک می‌کند و باعث می شود که از لحاظ مهارت و تکنیک پیشرفت داشته باشم.
لژیونر دوچرخه‌سواری ایران در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و نامشخص بودن برنامه‌ریزی‌ها برای کسب سهمیه المپیک و حضور قوی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، تاکید کرد: این شرایط قطعا روی انگیزه ورزشکاران تاثیر می‌گذارد. همه از این شرایط ناراحت هستند چون شرایط فدراسیون اصلا مشخص نیست و مسابقاتی برنامه ریزی نشده است. همه رقبای آسیایی ما برنامه‌ریزی دارند و طبق آن پیش می‌روند و ما نمی‌توانیم بدون برنامه ریزی در مسابقات شرکت کنیم. با تمرین خالی هم نمی‌توان در بازی ها شرکت کرد و نتیجه گرفت. تا زمانی که انتخابات فدراسیون بلاتکلیف باشد و وضعیت رییس فدراسیون مشخص نباشد، شرایط همین گونه است. فرصت تا بازی های آسیایی کم است و اینکه بخواهیم برنامه‌ریزی کنیم و ما به آمادگی برسیم سخت است. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.