تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21768

رژیم صهیونیستی: دفتر تجاری در مراکش افتتاح می‌کنیم

رژیم صهیونیستی: دفتر تجاری در مراکش افتتاح می‌کنیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، «ورنا باریوای»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که این رژیم طی سال ۲۰۲۳ دفتر هیئت تجاری خود در مراکش را افتتاح خواهد کرد. وی گفت: امکان همکاری اقتصادی میان اسرائیل و مراکش بسیار زیاد است. این در حالی است که اخیرا اخباری مبنی بر

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، «ورنا باریوای»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که این رژیم طی سال ۲۰۲۳ دفتر هیئت تجاری خود در مراکش را افتتاح خواهد کرد.
وی گفت: امکان همکاری اقتصادی میان اسرائیل و مراکش بسیار زیاد است.
این در حالی است که اخیرا اخباری مبنی بر رسوایی اخلاقی رئیس هیئت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مراکش در رسانه‌ها منتشر شده است و کارشناسان معتقدند که این اتفاق ممکن است روابط دو طرف را تحت الشعاع قرار دهد.
روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی سه شنبه به نقل از شبکه عبری زبان کان اعلام کرد: بازرس کل وزارت خارجه اسرائیل همراه با هیئتی هفته گذشته برای تحقیقات درباره شکایت‌های ارائه شده علیه دیوید جافرین، رئیس هیئت دیپلماتیک اسرائیل در رباط و اعضای این هیئت به مراکش رفت. این شکایت‌ها درباره تجاوزهای جنسی به زنان مراکشی است که احتمالا به بحران سیاسی بزرگی تبدیل شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.