تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 11123

رونمایی سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه»

رونمایی سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه»

به گزارش ایسنا، در حاشیه نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه» رونمایی شد. بر این اساس؛ بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی دی و

به گزارش ایسنا، در حاشیه نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از سامانه تحت وب «برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه» رونمایی شد.

بر این اساس؛ بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی دی و بهمن ماه سال جاری به صورت غیرحضوری و به میزبانی استانهای؛ البرز، شهر تهران، فارس، خراسان رضوی و اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ این مسابقات در رشته‌های مهارت‌های تنیس روی میزتیمی، آمادگی جسمانی انفرادی، خرده مهارت های فوتسال تیمی، شطرنج انفرادی، خرده مهارت های گلبال تیمی، طناب زنی انفرادی و خرده مهارت های بوچیا تیمی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی، با آسیب بینایی، با کم توان ذهنی و جسمی-حرکتی  و در رشته شطرنج برای کارکنان آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.