تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 9228

روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه/ نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد

روز بد پاکدامن در گرند پری فرانسه/ نتیجه ای که همه را غافلگیر کرد

علی پاکدامن در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور در کمپ تمرینی فرانسه و اینکه در دور نخست گرند پری  فرانسه مقابل بازیکن ترکیه شکست خورد، بیان کرد:  بعد از بازی های المپیک تمریناتم را انجام می دادم که دستم آسیب دید و با آسیب به فرانسه رفتم. آنجا هم درد داشتم با این حال کمپ

علی پاکدامن در گفتگو با ایسنا درباره ی حضور در کمپ تمرینی فرانسه و اینکه در دور نخست گرند پری  فرانسه مقابل بازیکن ترکیه شکست خورد، بیان کرد:  بعد از بازی های المپیک تمریناتم را انجام می دادم که دستم آسیب دید و با آسیب به فرانسه رفتم. آنجا هم درد داشتم با این حال کمپ تمرینی خوبی بود.

 او ادامه داد: روز مسابقه اصلا توقع این را نداشتم خیلی روی فرم نباشم. اگر مسابقه ام سه ساعت دیرتر برگزار می شد، شرایط بدنی ام بهتر بود و می توانستم مدال بگیرم. زمانی که وارد مسابقه شدم از لحاظ بدنی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتم و نتوانستم خیلی خوب بازی کنم.

پاکدامن در مورد اینکه این انتظار وجود نداشت در مقابل سابریست ترکیه شکست بخورد، تاکید کرد: او با وجود اینکه رنکینگ بالایی ندارد اما سابریست خوبی است ولی با این حال در حد و اندازه های ما نیست. روز بد من با روز خوب شمشیرباز ترکیه مصادف شد و حتی کل سالن از نتیجه ما سورپرایز شدند و از من سوال می کردند چرا این اتفاق افتاد. البته در این مسابقه سابریست های شاخص دیگری چون هامر، ژاتماری، ساملی بازی خود را واگذار کردند.

پاکدامن در پاسخ به این پرسش که وضعیت آسیب دیدگی دستش چگونه است و آیا در جام جهانی گرجستان  می تواند نتیجه گرندپری فرانسه را جبران کند؟ تصریح کرد: من درمانم را جدی دنبال می کنم و فیزیوتراپی و آب درمانی را انجام می دهم و نیاز به استراحت هم دارم. امیدوارم در جام جهانی گرجستان بتوانم جبران کنم. تنها کاری که بلدم درست تمرین کردن و سخت تلاش کردن است. از این مسابقه هم درس می گیرم و سعی می کنم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.