تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 1371

روحانی: نمی شود منکر واقعیت خدمت دولت در طرح سلامت شد

روحانی: نمی شود منکر واقعیت  خدمت دولت در طرح سلامت شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: از سال ۹۳ یکی از اهداف دولت طرح تحول سلامت بود و در دولت دوازدهم هم برخلاف جنگ اقتصادی همچنان ادامه پیدا کرد و اگر این طرح در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: از سال ۹۳ یکی از اهداف دولت طرح تحول سلامت بود و در دولت دوازدهم هم برخلاف جنگ اقتصادی همچنان ادامه پیدا کرد و اگر این طرح در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در برابر کرونا چگونه می‌توانستیم مقاومت کنیم.

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و امکانات ما در طول کمتر از دو سال گذشته ۱۳ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم در شهریور پارسال ما در یک روز ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و هزاران تخت دیگر هم در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

روحانی یادآور شد: پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در تهران تا ۹۷ درصد پیشرفت داشته است و در هفته آینده آماده افتتاح می‌شود. این نشانگر تحول ویژه در بخش سلامت هم از نظر زیرساختی و هم نیروی انسانی است، اینکه ما در ایام کرونا تخت‌های بیمارستانی را دوبرابر کردیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: اگر کارنامه دو دولت یازدهم و دوازدهم را هرکسی بدون انصاف هم داوری کند، در چند چیز نمی‌شود کسی منکر واقعیت خدمت دولت شود، یکی از آنها طرح تحول سلامت است که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی با تاکید بر اینکه در مناطق محروم سرمایه‌گذاری بیشتری بعد از انقلاب انجام شده است، اظهار کرد: امروز هم طرح‌هایی در سیستان و بلوچستان داشتیم و دولت اهتمام کافی هم برای محرومیت زدایی، عدالت در سلامت و توسعه در این بخش را انجام داده است.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ما در اواسط موج پنجم کرونا هستیم، گفت: در جنوب کشور آرام آرام از پیک کرونا خارج می‌شویم ولی در مرکز کشور چنین نیست و حتی در برخی از استان‌ها هنوز به پیک نرسیده‌ایم. من از تحول بزرگی که در امر واکسیناسیون در هفته‌های اخیر صورت گرفته تشکر می‌کنم.

رییس جمهوری ادامه داد: امیدواریم شرایط ما در هفته‌های آینده شرایط بهتری باشد. اگر واکسن به مراعات حداکثری رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزوده شود که الان وضعیت خوبی ندارد و زیر چهل درصد است، شاهد بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا هم خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.