تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 4683

روایت زندگی شهید مدافع سلامت در «رادیو سلامت»

روایت زندگی شهید مدافع سلامت در «رادیو سلامت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سپید جامگان آسمانی» روز جمعه ۱۹ شهریور ماه از رادیو سلامت اختصاص به روایت زندگی شهید مدافع سلامت ننه صحافی مقدم دارد. مرجان قندی تهیه کننده برنامه در این باره گفت: همزمان با شیوع کووید ۱۹ بسیاری از پرسنل بهداشتی و درمانی، داوطلبانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سپید جامگان آسمانی» روز جمعه ۱۹ شهریور ماه از رادیو سلامت اختصاص به روایت زندگی شهید مدافع سلامت ننه صحافی مقدم دارد.

مرجان قندی تهیه کننده برنامه در این باره گفت: همزمان با شیوع کووید ۱۹ بسیاری از پرسنل بهداشتی و درمانی، داوطلبانه در بیمارستان برای امدادرسانی حاضر شدند. ننه صحافی مقدم هم یکی از پرستاران داوطلب بود که در بیمارستان امید شهر مشهد خدمت می‌کرد که در حین خدمت به شهادت رسید. به همین دلیل برنامه «سپید جامگان آسمانی» که از تولیدات گروه سلامت و روان رادیو سلامت است روز جمعه ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه پخش می‌شود. در برنامه روز جمعه با خانواده صحافی مقدم درباره ویژگی شخصیتی و کاری‌اش صحبت می‌کنیم.

برنامه «سپید جامگان آسمانی» روایتی از مجاهدت و ایثار سپیدپوشانی است که پای در میدان عشق و ایثار گذاشتند. همچنین این برنامه به کادر درمان در سال‌های دفاع مقدس هم می‌پردازد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.