تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
کد خبر : 26043

رفاه امروزم را مدیون تصمیم دیروزم هستم

رفاه امروزم را مدیون تصمیم دیروزم هستم

امروز که توانستم پله های موفقیت را به خوبی برای خودم و اطرافیانم هموار کنم درواقع مدیون راهی هستم که از تجارت پاستیل شروع کردم و تا به امروز با ادامه آن درآمد خوبی را بدست آورده ام. پاستیل هیرتامین پاستیل یکی از پرطرفدارترین خوراکیها در همه ی سنین می باشد، پاستیل هیرتامین جدید و

امروز که توانستم پله های موفقیت را به خوبی برای خودم و اطرافیانم هموار کنم درواقع مدیون راهی هستم که از تجارت پاستیل شروع کردم و تا به امروز با ادامه آن درآمد خوبی را بدست آورده ام.

پاستیل هیرتامین

پاستیل یکی از پرطرفدارترین خوراکیها در همه ی سنین می باشد، پاستیل هیرتامین جدید و بسیار خوشمزه بوده که بخاطر طعم خاص آن افراد را به خود جذب نموده است و قیمت خرید آن مناسب بوده و با خواص، کاربرد و مصارف شگفت انگیز در شیرینی و بستنی سازی دارد.

این پاستیل دارای اشکال مختلفی بوده که باب دل همه ی سلیقه ها می باشد و به دلیل ساختار ژلاتینی آن بسیار برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید می باشد. این خوراکی با مزه دارای طعمهای فراوانی بوده و با تنوع رنگی که دارد بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است.

پاستیل اصفهان

در ادامه طرز تهیه انواع پاستیل اصفهان را به شما آموزش می دهیم: ابتدا برای شروع با در اختیار گرفتن یک کاسه تمیز، پودر ژله آماده شده را به درون کاسه می ریزیم و در ادامه یک استکان آب سرد به آن اضافه می نماییم و آن را مخلوط می کنیم تا کامل هم زده شوند. سپس با استفاده از یک قابلمه پر از آب که را روی گاز قرار می دهیم تا کاملا بجوش آید و در ادامه کاسه ظرف ژله را بر روی قابلمه قرار داده تا آماده شود. در ادامه با مخلوط پودر ژله و سپس با اضافه کردن مقداری گلوکز مواد در ان را کاملا باهم مخلوط و هم می زنیم و در ادامه با اضافه کردن دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین به ظرف اضافه نموده تا باهم مخلوط شود.

در ادامه باید با اضافه کردن یک قاشق شکر قهوه ای را بر روی حرارت قرار داده تا بر روی بخار آب قرا گیرد و به مدت چند دقیقه گرمک شود. در پایان مایع و مواد به دست آمده را در داخل قالبهای ظروفهای سیلیکونی ریخته و اجازه می دهیم تا به مدت نیم ساعت درون فریزر باشد تا پاستیلهای بسیار خوشمزه ای درست و آماده شود.

پاستیل شکری

هاربیو برای اینکه به کار خود رونق بیشتری ببخشد با تولیدکنندگان بسیار بزرگ رقابت کرد و به دنبال یک راه حلی بود تا چیزی مانند پاستیل شکری را تولید کند که با ذائقه اکثر آدم ها سازگاری داشته باشد. او آبنبات های زیادی با طعم های میوه ای تولید می کرد و اینبار تصمیم گرفت برای قوام بیشتر آبنبات ها بصورت کاملا تصادفی از پودر ژلاتین استفاده کند.

در این میان علاوه بر پودر ژلاتین از رنگ خوراکی نیز استفاده کرده و چیزی که محصول را از حالت طبیعی خود خارج کرد و به آن تنوع داد این بود که هاربیو دیگر آبنبات با ظاهر ساده را تولید نکرد بلکه به دلیل اینکه کودکان بیشتر از آن استقبال کنند به فکر تولید آبنبات به شکل خرس افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.