تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 27403

رضایت کامل از نتیجه جراحی وزنه‌بردار ملی‌پوش/ معتمدی در انتظار مجوز آغاز تمرینات

رضایت کامل از نتیجه جراحی وزنه‌بردار ملی‌پوش/ معتمدی در انتظار مجوز آغاز تمرینات

به گزارش ایسنا، رسول معتمدی در هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری از ناحیه دست مصدوم شد و در حالی که شانس اصلی کسب مدال طلا بود، حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را از دست داد. این وزنه‌بردار سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت و سه هفته نیز دوران نقاهت پس از جراحی را پشت سر

به گزارش ایسنا، رسول معتمدی در هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری از ناحیه دست مصدوم شد و در حالی که شانس اصلی کسب مدال طلا بود، حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را از دست داد. این وزنه‌بردار سپس تحت عمل جراحی قرار گرفت و سه هفته نیز دوران نقاهت پس از جراحی را پشت سر گذاشت. 
معتمدی پس گذراندن دوران نقاهت،  شب گذشته مجددا توسط دکتر کامرانی، پزشک معالج خود معاینه شد و آتل دست این وزنه‌بردار باز شد و دکتر کامرانی از نتیجه عمل و وضعیت دست معتمدی کاملا رضایت داشت که اتفاق خوبی برای این وزنه‌بردار محسوب می‌شود. 
قرار است کارهای بازتوانی بر روی دست معتمدی تحت نظر دکتر کامرانی انجام شود و سپس مجوز آغاز تمرینات برای او صادر شود. 
اگر معتمدی بتواند به زودی مجوز آغاز تمرینات را بگیرد، می‌توان امیدوار بود که با آمادگی کامل در قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شرکت کند. مسابقات قهرمانی آسیا اردیبهشت سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود و دومین مرحله گزینشی المپیک پاریس است. 
از آن‌جا که این وزنه‌بردار در قهرمانی جهان غایب بود و اولین گزینشی المپیک را از دست داد، مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ اولین رقابت برای ورود او به رنکینگ المپیک محسوب می‌شود. 
معتمدی از شانس‌های اصلی وزنه‌برداری ایران برای کسب مدال المپیک پاریس است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.