تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 22226

رشد روزافزون گرانول پی وی سی بازیافتی از کجا آغاز شد؟

رشد روزافزون گرانول پی وی سی بازیافتی از کجا آغاز شد؟

امروزه پلیمر و وسایل پلاستیکی کابرد زیادی در ایران و خانه دارد و یکی از این نوع ماده ها گرانول می باشد که در انواع مختلف مثل پی وی سی و در حالتهای نرم و سفت تولید می شود که تولید کننده بسیاری در شهرهای مختلف مثل تبریر، شیراز، اصفهان، و غیره تولید می شود

امروزه پلیمر و وسایل پلاستیکی کابرد زیادی در ایران و خانه دارد و یکی از این نوع ماده ها گرانول می باشد که در انواع مختلف مثل پی وی سی و در حالتهای نرم و سفت تولید می شود که تولید کننده بسیاری در شهرهای مختلف مثل تبریر، شیراز، اصفهان، و غیره تولید می شود و در بازار عرضه می شود.

برای شروع اول باید ببینیم گرانول چیست و چگونه تولید می شود و برای چی استفاده می شود که به بررسی دقیق تری برسیم.

شاید امروزه اسم گرانول به گوش شما خورده باشد که در صنایع مختلف پلیمر و پلاستیک و گرانول پی وی سی استفاده می شود و با پیشرفت تکنولوژی و صنایع این مواد تولید شده و در صنایع پلیمر و پلاستیک می شود

کسانی که در صنعت پلیمر و پلاستیک اطلاعات کاملی ندارد و مواد این صنایع را به طور کامل نمی شناسند در ذهنشان گرانول را نوعی مواد پلیمری می دانند ولی این اشتباه می باشد و گرانول موادی شکل نمی باشد و ساختار و حالت آن به شکلهای دیگر می باشد که در سایت آراد برندینگ نیز به آن اشاره شده است، پس مهم ترین چیز این است که بدانیم گرانول پلیمر خاصی نیست و حالت متفاوتی دارد.

گرانول که حالتی پودری دارد و به صورت دانه دانه تولید و برای کارهای مختلف به کار گرفته می شود و از آن می توان برای تولید انواع چیزهای مختلف تولید و در بازار عرضه کرد.

گرانول پی وی سی بازیافتی

برای استفاده از این محصول عموما به تجهیزات درجه یک و پیشرفته ای نیاز بوده که متناسب با جنس مواد اولیه، کاربرد سریع و کم هزینه ای را داشته‌ باشند لذا بیشتر این محصول در نوع وارداتی بوده و کاملا با گرانولهای پی وی سی ایرانی سازگاری داشته و در مراکز تولیدی داخلی استفاده می گردند.

در صورت عدم استفاده از کالاهای تولید شده از این محصول در هر نوعی، با خرید توسط کارخانجات مربوطه، بازیافت محصولات به نحو احسن انجام گرفته و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شود لذا کارخانجات موردنظر از مواد اولیه بازیافتی استفاده می کنند که با افزایش هزینه های تولید در سالهای اخیر، این موضوع امتیاز ویژه ای را برای آنان به وجود می آورد.

ساخت لوازمهای تزئینی و دکوری مانند ساعتهای ایستاده و انواع بوفه های پی وی سی با توجه به قیمت مناسب تری که از جنس چوبی و برنج دارند مورد توجه خریداران قرار گرفته و کم کم به عنوان یک محصول ترند جایگزین جنسهای مختلف می گردد از این رو تولیدکنندگان محصولات دکوری سعی دارند با فراهم کردن دستگاه های تولیدی مناسب گرانول پی وی سی بازیافتی، از رقابت در این زمینه عقب نمانده و در بازار فروش تولیدات موردنظر خود را ارائه نمایند.

خریداران عمده این محصول افراد عادی نمی باشند و قطعا در زمینه تولید و عرضه محصولات پی وی سی فعالیت گسترده ای دارند لذا سفارشات آنها طبعا با حجمهای بسیار بالا انجام می گیرد بنابراین در پی یافتن یک مرکز فروش عالی، خواستار تهیه باکیفیت این محصول با قیمتی مناسب هستند، پیشنهاد می گردد مراکز مذکور با مراجعه به سایت فروش ما که در این زمینه بسیار پیشتازتر عمل کرده است، با کارشناسان ما جهت تهیه و سفارش گذاری و همچنین جویا شدن قیمت مربوطه ارتباط بگیرند و خرید باکیفیتی را از آن خود نمایند.

خرید گرانول پی وی سی

گرانول ها در برابر ضربات مکانیکی از استحکام بالایی برخوردار هستند و کاربردهای عمده شان در موارد زیر است:

مخابرات، لوله های آبرسانی، قطعات صنعتی، لوازم پزشکی، درزگیر یخچال و نوار دور شیشه.

در دستگاه های تولید گرانول فیلتری به کار گرفته شده است که ناخالصی های مواد را از خالصی ها جدا می کند که این جداسازی بر اساس درشت و ریز بودن منافذ فیلتر انجام گردد. به طبع منافذ ریز تر عملیات جداسازی را راحت تر می نماید.

در حال حاضر شاهد این هستیم که خریدگرانول پی وی سی در ایران به صورت عمده برای مصارف صنعتی به انجام می شود. لفظ گرانول به خودی خود جزو مواد ساختنی نیست و فقط به شکل خاص اشاره می نماید و حرف بعد از آن، مشخص کننده کاربردش است. گرید هایی که در گرانول پی وی سی نام برده می شود کیفیت آن را مشخص می نماید.اگر حجم مواد اولیه در تولید آن بالا باشد از گریل بالاتری تشکیل شده، اما در مقابل قیمت آن آن پایین می یاید چرا که این امر یعنی زیاد بودن مواد اولیه در داخل کشور که موجب قیمت پایین قطعات پلاستیکی در برابر قطعاتی با جنس دیگر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.