تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 14650

رسیدگی به درخواست‌های مددجویان و خانواده‌ها با فوریت محقق می‌شود

رسیدگی به درخواست‌های مددجویان و خانواده‌ها با فوریت محقق می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه تهران بزرگ  بصورت سرزده بازدید و از نزدیک وضعیت جاری و دغدغه‌ها و مشکلات مددجویان و مراجعین را مورد رصد و پیگیری قرار داد. رئیس سازمان زندان‌ها در ابتدای این بازدید با

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه تهران بزرگ  بصورت سرزده بازدید و از نزدیک وضعیت جاری و دغدغه‌ها و مشکلات مددجویان و مراجعین را مورد رصد و پیگیری قرار داد.

رئیس سازمان زندان‌ها در ابتدای این بازدید با حضور در بخش مراجعین، به گفتگو با خانواده زندانیان نشست و ضمن پرسش از آنان، نحوه خدمت‌رسانی به مردم و مخاطبین را جویا شد.

محمدی با تأکید بر بکارگیری نیروی انسانی  بیشتر در بخش‌های خدمت‌رسانی به مردم، گفت: ضعف در خدمت‌رسانی به مخاطبین و خانواده زندانیان قابل توجیه نیست. رفع دغدغه‌ها و مشکلات احتمالی نیز برعهده مدیران زندان است که حل آن را در اولویت کاری خود بگذارند.

وی همچنین در سرکشی از بخش دادیاری زندان یادآور شد: همیشه در روزهای پایانی سال حجم مراجعان، زیادتر و بالتبع انتظارات از ما نیز بالاتر می‌رود که این امر وظیفه خدمت‌رسانی پرسنل را دوچندان می‌کند با این‌حال رسیدگی به درخواست‌های مددجویان و خانواده‌ها همچنان باید با فوریت محقق شود.

رئیس سازمان زندان‌ها توصیه داشت؛ لازم است تعداد مددکاران در قسمت دادیاری و ملاقات زیادتر شوند بویژه مددکارانی که مسلط به آئین‌نامه‌ها و مقررات ذی‌ربط باشند بلکه از این طریق  بتوان بیش از پیش گره از کار زندانیان باز کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ ازجمله تأسیسات موجود، بر پیگیری مشکلات و رفع دغدغه‌های مددجویان تأکید داشت و در بازدید از تأسیسات مرتبط با تأمین آب آشامیدنی مددجویان، از تجهیز هرچه سریع‌تر ندامتگاه به دستگاه‌های تسویه آب خبر داد.

بازدید از شورای حل اختلاف مستقر، بهداری و گفتگو با مددجویان، کارگاه‌های اشتغال، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، حضور در خوابگاه‌های اسکان زندانیان به همراه بررسی وضعیت رفاهی و تغذیه آنان، بازدید از امکانات و رصد برنامه‌های فرهنگی  مصوّب برای زندانیان، از دیگر بخش‌هایی بود که در دستور کار غلامعلی محمدی در سرکشی از ندامتگاه تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.